Probleempje met een vertaling |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bloemenvrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 November 2011 om 09:22 |
Herinneren jullie jullie nog dat leuke make-up tasje dat Crea ... gehaakt had? Nu zou ik dat ook graag gaan haken, maar het patroontje is in het engels en vermits ik nogal wat concentratie problemen heb door de medicatie, is dat heel slopend voor mij. Maar ik wilde er toch voor gaan en me niet zomaar gewonnen geven aan de fybro. Dus al mijn moed bij elkaar genomen en begonnen. Enkel 1 dingetje kan ik maar niet vertaald krijgen Join w/sl st in 1st sc Kan iemand mij daar bij helpen dan kan ik dat make-up tasje nog klaar krijgen voor de kerstdagen. Heel hartelijk dank. |
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volgens mij begin met andere kleur, met een halve vaste in de eerste vaste
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Ik denk dat je een toer moet sluiten als ik het zo lees. Dan haak je een half vaste in de eerste steek om de toer te sluiten. Vaak moet je dan in de vlg toer weer met een losse beginnen (die losse tel je dan niet mee) |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bloemenvrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Hartelijk dank. Hier gaat het dus wel degelijk om een toer te sluiten. Met jullie hulp, kan ik er aan beginnen. Hartelijk dank.
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
't Is inderdaad zoals Esther zegt.
Je hebt een ketting van losse gehaakt en daarop vaste. Daarna vorm je een ring en sluit die met een halve vaste in de eerste vaste. Hierna haak je rond. Je keert dus niet bij de volgende toeren. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |