Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Probleempje met een vertaling

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Probleempje met een vertaling
    Posted: 21 November 2011 om 09:22

Herinneren jullie jullie nog dat leuke make-up tasje dat Crea ... gehaakt had?  Nu zou ik dat ook graag gaan haken, maar het patroontje is in het engels en vermits ik nogal wat concentratie problemen heb door de medicatie, is dat heel slopend voor mij.  Maar ik wilde er toch voor gaan en me niet zomaar gewonnen geven aan de fybro.  Dus al mijn moed bij elkaar genomen en begonnen. Het lijkt dus veel moeilijker als het is, en ik heb het bijna helemaal kunnen vertalen,  voor mezelf.

Enkel 1 dingetje kan ik maar niet vertaald krijgen

Join w/sl st in 1st sc Kan iemand mij daar bij helpen dan kan ik dat make-up tasje nog klaar krijgen voor de kerstdagen.

Heel hartelijk dank.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 10:45
volgens mij begin met andere kleur, met een halve vaste in de eerste vaste
lydia wijsbroek
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 10:48

Ik denk dat je een toer moet sluiten als ik het zo lees.

Dan haak je een half vaste in de eerste steek om de toer te sluiten. Vaak moet je dan in de vlg toer weer met een losse beginnen (die losse tel je dan niet mee)

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 11:39
Hartelijk dank.  Hier gaat het dus wel degelijk om een toer te sluiten.  Met jullie hulp, kan ik er aan beginnen.  Hartelijk dank.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 11:41
't Is inderdaad zoals Esther zegt.

Je hebt een ketting van losse gehaakt en daarop vaste. Daarna vorm je een ring en sluit die met een halve vaste in de eerste vaste.

Hierna haak je rond. Je keert dus niet bij de volgende toeren.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns