Jessica katoen Wibra |
Reageer ![]() |
Autheur | |
alinda ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 November 2011 om 21:53 |
Hallo
Ik ben bezig met een sjaal en nu kom ik katoen te kort. Het is witte katoen van de Wibra, Jessica.(1,69) Wie heeft er, toevallig wat liggen? Of een Wibra in de buurt en wil kijken of het daar nog is.(art.nr. 2042.0009) Ik heb eigenlijk 2 bollen nodig. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is dat die katoen met verschillende diktes in de draad? Daarvan had onze Wibra vorige week niks meer liggen, maar ik wil morgen nog wel even voor je kijken.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Het zegt me niets, maar ik zal vanmiddag even kijken. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ken het wel, maar het was hier in de wibra niet meer...
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb uit mijn eigen verzameling nog 1 bolletje voor Alinda, die gaat vanmiddag op de post. Dus als het goed is moet er nog 1 bolletje gevonden worden.
|
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb gekeken, maar helaas....
|
|
![]() |
|
alinda ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Iedereen heel erg bedankt voor het meekijken.
Er komt 1 bolletje naar mij toe, van Naemi. Mocht er toevallig, per ongeluk, misschien nog een bolletje gevonden worden, dan houd ik me aanbevolen. |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Zal straks even kijken voor je bij de wibra in dordrecht Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
sorry dordrecht had alleen nog wat roze bolletjes liggen Anne-marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik gebruik deze ook nog steeds om mijn granny deken te maken, die katoen is normaal gezien enkel in de zomer te verkrijgen, heb mijn werkje nu ook tot in de lente in de kast liggen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Bij ons ook niet
![]() |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Alinda, De wibra in naaldwijk had nog liggen.Ik heb 1 bolletje gekocht voor je.Heb je nog interesse? Vikike.ze hadden nog meer wit. Hoeveel heb jij er nog nodig? groetjes Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Volgens mij wilde ze er nog graag een bolletje bij Frea. Met mijn bolletje heeft ze de sjaal af kunnen maken, maar ze schreef dat ze mocht er nog een bolletje gevonden ook nog een muts wilde maken. Dus ik denk dat je haar blij kunt maken.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
dat is heel erg lief, maar ben nu begonnen aan een ander project, en heb mij voorgenomen om dit eerst af te werken en in het voorjaar voor te doen aan mijn granny sprei hij moet supergroot worden en heb alle tijd van de wereld groetjes vikike |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |