euroland |
Reageer |
Autheur | |
chikay
Duizendpoot Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 November 2011 om 19:18 |
ik zag in het folder van hier euroland (apeldoorn) dat ze nu ook bolletjes wol hebben van phildar...kosten als ik het goed heb 3 euro...weet niet of het duur is want ik gebruik het zelf niet....maar ik heb wel altijd de katoen van phildar van hun
groetjes jose |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die hebben ze allang, hoor, ik heb maanden geleden al aan Apeldoornpromotie gedaan en dat verteld, ze hebben ook breiboekjes enzo. Spelden, naaigaren, elastiek, punnikklosjes. En in de witte boekhandel beneden hebben ze ook boekjes en Phildar. Dus vlakbij elkaar. En vlakbij het marktplein.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
chikay
Duizendpoot Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is nieuw voor mij hoewel ik daar haast altijd mijn katoen koop
Misschien toch de oogjes verder los doen. De boekhandel kende ik wel maar dacht dat de wol daar van een ander merk was..... Groetjes jose |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf gebruik ik altijd phildar en ik koop mijn bolletjes katoen voor 2 euro...haal ze of bij de hobbyvoordeel of bij een winkeltje hier in de buurt ( Oosterhout )... Groetjes, Suzanne |
|
Pauwlientje
Newbie Lid sinds: 08 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelfde volder hebben we hier in Rdam ook binnegekregen!
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij krijgen de Folders van de Euroland niet. Zit helaas niet in Almelo.
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
he suzanne /droppie welke oosterhout is dat? bij lent of breda? |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Pauwlientje
Newbie Lid sinds: 08 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij bedoelde ze Oosterhout! Heb gewoon zo een
gevoel :) lol |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja snap ik maar er zijn er twee toch= bij breda en bij nijmegen-lent
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij die in breda...ook de hobbyvoordeel in uden heeft de bolletjes voor 2 euro de stuk... www.o-rangi.nl is de webshop van de winkel uit oosterhout...in Uden hebben ze ook bij lange na niet alle kleuren... Groetjes, Suzanne |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |