Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakt paard

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakt paard
    Posted: 23 November 2011 om 09:26
Vandaag stond in de Telegraaf een berichtje met foto op de pagina Vrouw van een kunstenares die een gehaakte schimmel had gemaakt. Ze kon niet precies vertellen hoeveel wol erin was gegaan en ze vertelde ook dat ze diverse technieken had gebruikt, waaronder stokjes, vasten, granny squares en de popcornsteek (). Het is een groot beest geworden en ze vraagt er rond de € 5000,00 voor. Maar het was heel leuk om te maken en haken was in de trein handiger dan breien. Bovendien is haken hip.....

Maar dat laatste was voor ons geen nieuwtje, toch
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 12:56

Een verpleeghuis hier in de regio heeft een levensgrote koe laten beschilderen (het cowparade idee) en die bij een charitydinner geveild. De koe heeft 5000 euro op gebracht. En dan helemaal gehaakt, lijkt mij een acceptabele prijs.

Ander vraagje. Waar vind ik het Euroteken op de computer?

Groetjes, Lida

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:00

Bij mij zit het euro teken in het knopje van de 5 maar dan moet ik de "gr alt" indrukken.

€ hier is ie.

€5000 euro....ook maar eens proberen. valt dus wel wat geld aan te verdienen.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:16
Bedankt, maar bij mij staat hij er niet. Ik ga eens googelen. Waarom ben ik daar niet eerder op gekomen???? Ik ben niet eens blond!!! Groetjes, Lida
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:19
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Een verpleeghuis hier in de regio heeft een levensgrote koe laten beschilderen (het cowparade idee) en die bij een charitydinner geveild. De koe heeft 5000 euro op gebracht. En dan helemaal gehaakt, lijkt mij een acceptabele prijs.

Ander vraagje. Waar vind ik het Euroteken op de computer?

Groetjes, Lida

Het  € teken kan je typen door de alt gr toest en de e toest terzelfdertijd in te typen.  Toch als je een azertyklavier hebt.  Succes met het zoeken naar de € knop

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:19
Gevonden €. Ik had jou gr niet begrepen. Het was Ctrl en alt tegelijk en dan de 5. Eindelijk na hoeveel jaar? Groetjes, Lida
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:42
Alt 0128 en dan heb je het euro teken :-)

Maar wat gaaf zeg een gehaakt paard, goedkoop in onderhoud
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 14:38

De alt gr toets zit niet op iedere computer denk ik. Ctrl alt werkt dan vaak hetzelfde.

En dat paard, geweldig zeg. Wat dapper om aan zó'n project te beginnen. Laat staan dat je het af kan maken. Echt wel heel knap.

En dat haken hip was was echt geen nieuwtje. Wel dat haken in de trein handiger gaat dan breien. Ik vind het met rondbreinaalden namelijk weinig verschil maken. (al zit ik dan ook nooit meer in de trein. Bus of wachtkamer is vast ongeveer hetzelfde) Maar daar zal die verslaggever waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebben.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 17:06
Wat een verhalen over die koe en schimmel.
Ze hebben wel leuk geld opgebracht zeg.

Trouwens, ik wist ook niet hoe je het euroteken moest typen. Dankzij dit forum, nu wel!
Weer wat geleerd! € € €
Groetjes, Tineke01
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns