naaien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Catrien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 November 2011 om 21:34 |
Zou graag een jurkje of overgooier willen naaien voor mijn kleindochter van bijna 3maanden. maar kan nergens een geschikt patroontje vinden. Kan iemand mij hieraan helpen? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je in de Knippie gekeken? Ik zag er één in onze bieb liggen, maar die heb ik niet ingekeken.
Er zijn ook Andrea's voor baby's, met brei-, haak- en naaipatronen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
op www.dedroonfabriek.blogspot.com staat een jurkjespatroon misschien kun je het wat aanpassen? of http://www.made-by-rae.com/2008/04/free-itty-bitty-baby-dres s-pattern/
misschien is deze ook wat weet niet hoeveel ervaribg je hebt |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Kijk eens bij www.naaipatronen.nl Daar staan leuke patronen (is wel koop) |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |