Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nou.... Bedankt hoor ;)

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nou.... Bedankt hoor ;)
    Posted: 24 November 2011 om 10:01

Ik moet t even kwijt. Ik had hier echt noooooit moeten komen. Ik zit uren te struinen tussen de berichten, links en comentaren. Lekker dan. De tijd vliegt voorbij en ik kan gewoon niet hier wegblijven. 2 Dagen geleden geregistreerd en nu al is t hek van de dam........ Ik kan dit allemaal niet tegelijk maken wat ik hier zie maar..... ben al 2 arigumi, agurimi, agiweet ik t (kan dat woord gewoon niet opslaan in mijn hoofd schijnbaar) beestjes verder en er liggen al 3 patronen te wachten om gemaakt te worden.

Fijn, zo'n nieuwe verslaving . Voordeel.... t houdt je lekker bezig en van de straat he hahahahaha

Dames... (en heren geloof ik) have fun met haken breien en fröbelen, ik doe gezellig mee hoor

Groetjes Belinda

Als t niet gaat zoals t moet dan moet t maar zoals t gaat :).
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:40

had niemand je gewaarschuwd?????

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:42
Originally posted by drempt drempt wrote:

Jawel, maar ik dacht nog: "Nou... dat zal wel meevallen" tja... niet dus

Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:42

Ik denk dat het moet worden opgenomen in de forumregels....zodat iedereen die zich aanmeld het ook gelijk weet.....DIT FORUM IS VERSLAVEND

groetjes Karina
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:43
Ach, wat jammer nou .
Je hebt wel een heleboel collega,s
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:44

zo herkenbaar

bij deze " PAS OP VOOR DE VERSLAVING" 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:44
Waarom zou het jou beter gaan als ons? Wij hadden die ziekte al. Met dat woord "amigurimi" heb ik ook lang gevochten. Groetjes, Lida
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 11:17
Hahahahahahah.......ERG HÉ??????? Maar niet heus
Ik haak nooit af!

Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 11:57
he dat is leuk nog een belinda op hobbydoos
en net als deze belinda helemaal verslaafd zie ik hihihi

groetjes
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:31
Graag gedaan Enne als je ooit een afkickcentrum vind waar ze je van je verslaving af kunnen helpen dan gaan we er gewoon met z'n allen zitten. Wordt een hele bijzondere therapie denk ik.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:42
Een hele gezellige denk ik  

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:43
Hahaha, tja.. afkickcentrum zal er nog nie zijn, stekker dr uit werkt denk ik ook hoor ;). Maar ja, t is zo'n leuke verslaving he, er zitten alleen te weinig uren in de dag om alles te kunnen doen wat ik wil. Dat blijft lastig hoor
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:45

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Graag gedaan Enne als je ooit een afkickcentrum vind waar ze je van je verslaving af kunnen helpen dan gaan we er gewoon met z'n allen zitten. Wordt een hele bijzondere therapie denk ik.

We kunnen natuurlijk altijd zelf zo'n centrum op poten zetten . Moeten natuurlijk niet cold turkey gaan dus wel allemaal een werkje of 2 mee en dan rustig afbouwen... whoehahahahhahaaaa

Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:21
Originally posted by Biba Biba wrote:

Originally posted by drempt drempt wrote:

Jawel, maar ik dacht nog: "Nou... dat zal wel meevallen" tja... niet dus

Yes it was me!!

Leuk toch?!!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:57
ik denk dat voor deze geen afkickcentrum helpt hoor dames

het zal eerder omgekeerd werken ik denk dat het nog
erger gaat worden ,we zetten iedereen aan om de zelfde
hobby uit te oefen
van doctoren tot therapeuten en als we dan met onze
creatie
naar buiten komen dan willen ze dat ook eens proberen en
hupsakee binnen enkele keren weer een deel verslavende
bij

dus laat ons gewoon genieten van onze verslaving er is
toch niets dat helpt
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:09
Ik vind dat ze bij de nieuwe leden een handleiding moeten bij steken dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeel verslavend is
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:43
Weet je Belinda... Er is 1 groot probleem... Er is geen medicijn voor om hiervan te genezen  Laat het als een warm bad over je heen komen 
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 18:50

We kunnen natuurlijk altijd zelf zo'n centrum op poten zetten . Moeten natuurlijk niet cold turkey gaan dus wel allemaal een werkje of 2 mee en dan rustig afbouwen... whoehahahahhahaaaa

Ha ja, daar dacht ik ook aan.
En het mooie is dat we dan werkjes kunnen ruilen met elkaar...

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 20:22
Ik wil helemaal niet afkicken!!
beter dit dan roken drugs of
alcohol verslaving
groetjes nathalie
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 20:25
Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Ha ja, daar dacht ik ook aan.
En het mooie is dat we dan werkjes kunnen ruilen met elkaar...

Jaja.. lekker ruilen en kijken wat er allemaal in de maak is, gewoon blijven voeden maar die verslaving. Zolang alles in de kast past en blij wordt verwelkomd door nieuwe eigenaren is t volgens mij vrij onschuldig he

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns