Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Baby Born

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Baby Born
    Posted: 27 November 2011 om 21:05
Volgens mij zitten hier een aantal Baby Born kenners.

Ik zoek een pop die geschikt is om mutsjes te showen voor de leeftijd 3 tot 12 maanden, is een Baby Born daar geschikt voor?
Hebben jullie enig idee?
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 21:34
Claire, ik denk niet dat een baby born pop daar het ideale model voor heeft.  Sorry, maar misschien kan je je modelletjes wel showen met opgeblazen ballonen of anders gewoon de mutsjes opvullen met oud papier of plastikken tasjes.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 22:34
Een kenner niet echt. Maar babyborn heeft wel een aardig babymaatje en een echt lief poppenhoofd. Misschien moet je het eens proberen bij een nichtje, buurmeisje, of wie er dan ook eventjes een babyborn uit wil lenen aan jou.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 07:54

over het al gemeenzijn de hoofdjes van de babyborn kleiner dan een baby van 3 maand.

je  zou eens bij de kringloopwinkel kunnen kijke of ze toevallig zo'n grote pop hebben van vroeger want die hebben een groter hoofd.

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 08:09
Baby born is idd kleiner is een
pop van 43 cm een pasgeborene
is gemiddeld 51 cm en de
verhoudingen van de baby born
zullen wel goed zijn denk ik dus
zal het hoofdje te klein zijn
groetjes nathalie
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:28
Wat dacht je van een hoofd waar ze een koptelefoon op doen? Die lijkt meer in de buurt te komen. Hebben ze ook nog wel eens staan bij een kringloop, misschien zelfs wel bij een Blokker of zo.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:34
Dames bedankt voor jullie reactie, het is duidelijk dat een BB niet geschikt voor het showen van baby/kindermutsjes.
Ik zit nu zelf meer te denken aan een make up pop, ik ga eens op onderzoek.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:40
soms hebben ze die bij de action voor een leuk prijsje
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:31
Van die kinder make up poppen zijn kleiner dan een volwassene maat. En anders de papier maché tevoorschijn trekken ;)

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:42
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Van die kinder make up poppen zijn kleiner dan een volwassene maat. En anders de papier maché tevoorschijn trekken ;)

Ieke de kop moet ook kleiner zijn want hij moet geschikt zijn voor kindermutsjes.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:48
Vandaar mijn opmerking ;)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:18
Mijn mutsjes voor India van de actie van vorig jaar pasten wel op BB, maar voor gewone babykleertjes, heb ik een oude babypop van 50 cm van mijn dochter. Kijk eens op rommelmarkten en in kringlopen of op marktplaats, misschien hebben ze ze daar wel. Ik heb zelfs een grotere babypop voor nog grotere maten, ik ben even kwijt hoeveel cm die is, ik dacht 80.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Mijn mutsjes voor India van de actie van vorig jaar pasten wel op BB, maar voor gewone babykleertjes, heb ik een oude babypop van 50 cm van mijn dochter. Kijk eens op rommelmarkten en in kringlopen of op marktplaats, misschien hebben ze ze daar wel. Ik heb zelfs een grotere babypop voor nog grotere maten, ik ben even kwijt hoeveel cm die is, ik dacht 80.

Nou Magelt wat stom van mij, heb ik een babypop op zolder staan, nog 1 die van mezelf is geweest, zo'n ouderwetse, die staat daar keurig in haar kinderstoeltje te zitten met haar mooie witte jurkje aan. Dat ik daar niet aan heb gedacht is wel heeeeeeeeeeeel stom. Dank je voor het wakker schudden van mijn grijze massa

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:36
Tja, mijn kinderen zijn van de lichting 1974 en 1976 en ikzelf van 1947. Ik vergeet nog wel eens dat veel hobbydozen net zo oud zijn als mijn kinderen. En die hebben dan hetzelfde speelgoed (gehad).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 19:15
Originally posted by Claire Claire wrote:

Dames bedankt voor jullie reactie, het is duidelijk dat een
BB niet geschikt voor het showen van baby/kindermutsjes.Ik zit nu zelf meer
te denken aan een make up pop, ik ga eens op onderzoek.

er bestaan babypoppen voor etalages en die zijn wel prima geschikt.
Groetjes INgedev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 21:41

[/QUOTE]
Groetjes INgedev[/QUOTE]
Dat lijkt me een beetje kostbaar worden, maar het is wel een idee om eens marktplaats in de gaten te houden, bedankt voor de tip.

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 12:50
Originally posted by Claire Claire wrote:

Groetjes INgedev[/QUOTE]Dat lijkt me een beetje kostbaar worden, maar het
is wel een idee om eens marktplaats in de gaten te houden, bedankt voor de
tip.[/QUOTE]
Ik heb er zelf zo een een vriendin heeft die aangekocht bij haar etalagiste en
dat was toe 500 frank dat viel nog best mee hoor
Groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns