Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Geslaagd

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Geslaagd
    Posted: 27 November 2011 om 17:33

Claudia heeft afgelopen week haar Bachelor diploma gekregen. Daar moest ik natuurlijk wel iets voor haken. Het viel nog niet mee om dit voor haar geheim te houden. Steeds vroeg ze weer of ik al aan iets nieuws was begonnen. Ik gaf als antwoord dat ik nog niet kon kiezen wat ik ging maken. Af en toe komt ze een avond om samen te haken. Ik ben toen maar aan het Nijntje patroon begonnen want ik moest wel iets te doen hebben. Het is me gelukt om het pas afgelopen donderdag aan haar te laten zien na haar uitreiking. Toen snapte ze ook waarom het zolang duurde voordat ik met iets nieuws aankwam.

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 20:00
heel knap gemaakt
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:21
Hij is mooi gemaakt en wenst haar een dikke proficiat met haar diploma
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:31

Eerst natuurlijk: van harte gefeliciteerd met het behalen van haar diploma!!! Knap hoor!!!

En prachtig cadeau natuurlijk,ontzettend leuk! En erg mooi gelukt!

Whaha,en heeeeel erg knap dat je het 'geheim' hebt kunnen houden!!!!

Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 14:08
Wat is hij leuk geworden en een echte verassing!!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 22:14
Sommige mensen zijn met gemak voor de gek te houden maar andere zijn niet om de tuin te leiden. Kennelijk is Claudia er daar een van. Wel knap dat het je toch gelukt is. En leuk dat je speciaal voor haar dit beertje hebt gemaakt.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 22:19
hij is leuk geworden
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 23:35
Ach lief  Ja als ze zo nu en dan komt mee creatieven dan is iets geheim houden best lastig 
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 06:15

Moest er een Bachelor uitreiking voor het haken bestaan, dan zou jij die met glans en rede halen.  Zo mooi!

Wens Cladia ook maar van harte geluk gewenst met haar Bachelor.  Maar in wat heeft ze die gehaald?

En hoe heb je dit nu kunnen verzwijgen?  Dat is voor mij een groot misterie.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 08:02

Wat goed zeg!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!

En je gehaakte kadootje..........wat leuk en toepasselijk!!!

Knap gedaan hoor

Ik haak nooit af!

Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 10:36
Wat leuk is hij, en gefeliciteerd!!!!
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 15:07

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Zij heeft haar diploma gehaald in Communicatie Wetenschappen op de Universiteit. Ze is nu met haar master jaar bezig.

Ja, Bernadette het schilt dat ze op zich zelf woont dus dan hoefde ik het alleen maar weg te stoppen als ze thuis kwam. In een kast natuurlijk waar zij niet zo gauw in zou komen. Het was veel moeilijker om te vertellen wat ik weer ging maken, want als ik iets klaar heb wil ik altijd meteen aan iets nieuws beginnen en dat duurde nu volgens haar wel erg lang. hihi. Ik heb er ook nog extra lang over gedaan omdat het jurkje veel te groot bleek te zijn voor de beer, terwijl volgens het patroon hoorde dat bij elkaar. Dus de jurk met muts heb ik twee keer moeten maken.

groetjes Margaret

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 16:57
Geweldig mooi!!!
Back to Top
Kaki View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kaki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 18:00

Ook van mijn kant:

Bedankt voor alle felicitaties! Erg leuk!

Ik ben het natuurlijk helemaal eens met de complimenten over de beer! Super! Hij heeft een mooi plekje gekregen in de woonkamer!

Groetjes Claudia

Groetjes Claudia
Back to Top
Rachelli View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rachelli Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 18:27
Leuk geworden zeg. En gefeliciteerd!
Leuk om het zo 'stiekem' te doen, maar ook wel lastig.
Oogjes nodig?

<a rel=nofollow href="http://www.chellebel.nl">Chellebel.nl</a>

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 22:09
Dubbel gefeliciteerd, met het halen van de bachelor en met de mooie beer
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 22:41
gefeliciteerd voor Caudia en wat een prachtig kadootje heb je voor haar gemaakt.
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 12:27
Gefeliciteerd met je dochter, hij is echt super leuk geworden. Zal het in gedachten houden als mijn dochter haar bachelor haalt haha. Die wilde eerst ook communicatie wetenschappen gaan doen, maar is nu begonnen aan TFT, toneel, film en theaterwetenschappen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 19:18
Oh wat een enige beer! Heel toepasselijk!
Gefeliciteerd met je dochter
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:45
ze zal dit zeker koesteren
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns