Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ju;llie mening graag ;)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ju;llie mening graag ;)
    Posted: 02 December 2011 om 09:41

Ik wil graag jullie mening horen. Op 23 december sta ik samen met 3 vriendinnen op een kerstmarkt hier in ons dorp. We hebben samen 2 kramen, dus 8 meter om ons zelfgemaakte materiaal te verkopen. Mijn vriendinnen staan met kransen, home decorating en baby en kinder spulletjes. Ik neem mijn gebreide en gehaakte spulletjes mee. Waaronder wat poncho's, schouderwarmers, tassen, mutsen, baretten en wat arigumi kinderpopjes.

Nu is dat niet echt veel en ik had het plan om kleine pakketjes te maken met alle benodigdheden van wat kleine popjes en een omslagdoek. Op dat paketje wil ik natuurlijk een klein bedragje winst maken. Kan ik dit eigenlijk wel maken. De patroontjes die ik gebruik zijn allemaal gratis van internet dus t gaat eigenlijk alleen om wat winst voor de moeite van t verzamelen, printen en samenstellen en natuurlijk t mooi verpakken als kado.

Graag jullie mening aub.

Groet Belinda

Als t niet gaat zoals t moet dan moet t maar zoals t gaat :).
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 09:42
Dat mag in de meeste gevallen niet. Ook op de patronen die je gratis van internet haalt zit copyright.
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 09:51
Ok, dat kan dus alleen met eigen patronen... hmmm... dat betekend dus werk aan de winkel :) of alleen t gebreide en gehaakte materiaal verkopen. Ik heb nog wat tedoen dus :)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:49

weet je wat ik deed, afgelopen zaterdag op de kadomarkt..ik had een pop met een tasje en zei tegen degene die een patroontje meenam: je mag een donatie doen in het tasje want ik mag het niet verkopen, zit copyright op...dan wordt je er niet voor betaald maar beloond voor de moeite van het printen...zo zie ik dat...je kunt ook een spaarpot neerzetten met een kaartje ervoor: donatie voor de patroontjes...dan ben je eerlijk omdat je het niet verkoopt maar geeft in ruil voor een donatie voor je printwerk en papier.....

p.s. van Magtelt mocht ik ook haar BabyBornOpDeBiotoer verkopen, voort Goeie Doel en ik wil er nog wel even bijtikken dat ik geen betaalde patronen geprint heb, alleen de patronen die vrij op het net te downloaden zijn....

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Biba View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Biba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:52

Nou ja.. ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben aan t kijken of ik niet zelf een leuke pop/knuffel kan creëren. Haha, heb al 1 oor, t hoofdje ga ik nu aan poging 2 beginnen, ik heb gelukkig nog even dus... :) k probeer t gewoon. Wie niet waagt wie niet wint he

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 13:10
Ik heb je mijn boekje gestuurd. Dat mag je printen en verkopen. Zo lang de belastingdienst maar niet bij mij komt aankloppen, heb je mijn zegen. Je kunt de patronen eruit vrijelijk gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.320 seconden.
Lang Yarns