Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ff een vraagje...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
corry spijker View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corry spijker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ff een vraagje...
    Posted: 02 December 2011 om 14:19

Hallo collega's creatievelingen ... wie kan mij vertellen hoe ik een foto kan plaatsen ????

Heb al vanalles geprobeerd, moet nog erg wennen aan hoe ik alles kan vinden maar het lijkt me wel gezellig hier ...... groetjes uit brabant ....

Enne wie kan mij helpen met mijn vraagje ????  

Spijkertje
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 14:42

Je foto moet online staan.

Gebruik je Picasa (optie 1) gebruik dan de laatste (gekleurde) knop van de 2e rij boven het te plaatsen bericht om een foto toe te voegen. 

Gebruik je geen Picasa dan kan het bijvoorbeeld ook met Photobucket of Yfrog (optie 2). Kopieer de link van de geplaatste foto. Klik in het te plaatsen bericht op de fotoknop (3e van rechts van de 2e rij boven het te plaatsen bericht.

Ik omschrijf het volgens mij lastiger dan het is...

. xx Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corry spijker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:35
Wat lief dat je reageert, dankjewel ... snap er inderdaad geen biet van  , hahaha! Maar ga het even opschrijven en uitproberen, moet gaan lukken!!  Lieve groetjes mij ...
Spijkertje
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corry spijker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:48

Ga een poging wagen, met Picasa lukt het me niet misschien wel met Photobucket???

Deze heb ik vanmorgen gemaakt . sorry als het niet lukt ..... Photobucket

Spijkertje
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:53
je heb de foto goed geplaats hoor,je mag het volgende project bij creaties plaatsen,
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corry spijker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:58

Dankje, heb ik net gedaan Diana ... moest het even uitproberen maar hij staat bij creaties nu, fijn weekend!!

Spijkertje
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 17:25

Originally posted by corry spijker corry spijker wrote:

Wat lief dat je reageert, dankjewel ... snap er inderdaad geen biet van  , hahaha! Maar ga het even opschrijven en uitproberen, moet gaan lukken!!  Lieve groetjes mij ...

Graag gedaan hoor! En, het allerbelangrijkste, het is gelukt zie ik!

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corry spijker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 17:54
Ja goed he Joke???! Bedankt nog.. staat ondertussen ook bij mijn creaties ... fijn weekend!!
Spijkertje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 22:11
Goed gedaan Corry. Je kan meer dan je denkt. Dat blijkt wel weer. Welkom hier op het forum!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns