Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

emailadres

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: emailadres
    Posted: 02 December 2011 om 16:07

lieve vrienden

helaas heb ik mijn email adres weg moeten halen, ben zo wiezo al weinig hier aan wezig lees af en toe nog wat ,maar meestal blijft het daar bij

heb geen zin in dwingende mails, stuur alleen nog wat naar doosje die ik ken helaas

en pm van doosje die snel wat komen halen, helaas stel je vraag eerst maar eens op het forum

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 16:14
Originally posted by boek boek wrote:

heb geen zin in dwingende mails, stuur alleen nog wat naar doosje die ik ken helaas

Ben het met je eens, ik vind het ook niet kunnen om verplicht te worden tot het doorsturen van patronen, dat wil ik nog steeds zelf bepalen.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 16:53

ik denk dat wij soms allemaal dat gevoel hebben, deze week ook een pm van iemand gehad, want ze had gelezen dat ik een patroon had, ze had 0 berichten ( zelfs nog niet 1 kennismaking ) maar vond dat ik dat MOEST delen met haar.

Dus ik kan je goed begrijpen, geniet maar lekker van het meelezen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 17:01
Helemaal mee eens. Ik zet tegenwoordig ook al in het topic GEEN PM, komt er toch één, ongevraagd, hup in de prullenbak.

Mails vind ik niet zo erg. Maar ik ben wel van plan om teksten die me niet bevallen met naam en toenaam op het forum te zetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 17:26
Jeetje, wat is er allemaal aan de hand? Lees allemaal boze berichtjes zo her en der.
In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:19
Lieve Gite,

Dit is een steeds terugkerend probleem geniet maar
lekker van ons forum en maak je er maar niet druk om.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:24

Originally posted by corine corine wrote:

Lieve Gite,

Dit is een steeds terugkerend probleem geniet maar
lekker van ons forum en maak je er maar niet druk om.

OK! Ik geniet dubbel, voor mezelf en voor Mama.

xx

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Tine10 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tine10 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:38

Hoi medehandwerksters,

Ik hoop niet dat het bovenstaande over mij gaat. Ik ben op zoek naar haakpatronen van Ernie en Bert en kwam via Google op dit forum. Ik kan beter haken dan met de pc overweg en heb nog nooit iets op een forum geschreven. Wist ook niet eens hoe dat moest. Excuus aan degenen die ik wellicht verkeerd heb benaderd.

Ik hoop dat ik het nu beter doe en heb een berichtje op 'gezocht' gezet.

Nogmaals sorry.

Haakgroeten,

Tine10

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 20:16

Hey Tineke,

van mij mag je wel vaker weer hier komen vertellen hoor *smak*

Het kan hier gelukkig nog best gezellig zijn....

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 21:28
Originally posted by marjolein2202 marjolein2202 wrote:

Hey Tineke,

van mij mag je wel vaker weer hier komen vertellen hoor *smak*

Het kan hier gelukkig nog best gezellig zijn....

oke wie weet,ben momenteel lekker druk met leuke dingen maken voor de kerstmarkt bij ons in het dorp, en dat is niet op haak brei of naai gebied , zal eens zien of ik tszt fotos plaats

heb zoals zovelen hier momenteel ook mijn eigen zorgen, misschien dat ik daardoor vandaag een beetje een kort lontje had sorry hiervoor ben anders nooit zo, ik wijd hier verder niet over uit dit is een hobby forum en dat wil ik zo houden

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 22:42
Lieve Tineke, ook van mij een knuffel. Bewaar nog steeds warme herinneringen aan het feit dat ik ooit iets van mijn prive leven met je kon delen op een hobbydoosdag. Misschien ben jij het al vergeten. Maar voor mij was het toen waardevol. Hoop dat je veel voldoening krijgt van het hobbyen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 03:30

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Lieve Tineke, ook van mij een knuffel. Bewaar nog steeds warme herinneringen aan het feit dat ik ooit iets van mijn prive leven met je kon delen op een hobbydoosdag. Misschien ben jij het al vergeten. Maar voor mij was het toen waardevol. Hoop dat je veel voldoening krijgt van het hobbyen.

nee hoor weet het nog en het was zelf gemaakt voor een heel klein wondertje

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 10:52
Tineke speciaal voor jou
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns