Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huisdieren

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Huisdieren
    Posted: 03 December 2011 om 17:34
We hebben een Grote poppen topic, misschien een leuk idee om hier je huisdierverhalen kwijt te kunnen.

Ziggy slaapt graag naast warm mens maar dan wel zonder donsdeken, die moet opzij. Soms springt hij op bed, ik sla de deken open en merk dat het buiten ongewoon hard regent, kletsnat stukje bed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Roelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 17:45

Dan is Ziggy vast een kat die door het kattenluikje naar buiten kan...

Mijn kat is te lui om naar buiten te gaan met slecht weer, en ik kan dus niet meer zonder kattenbak. Maar ze is wel heeeul lief (en dik), al jaren op dieet he

Ik heb ook nog een recreatiepaard en die treft het heel erg want die heeft de hele maand november ook erg mooi droog weer gehad.

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 18:07

geen huisdieren (meer) helaas

wij hadden 2 cavia's van iemand overgenomen die er te weinig tijd voor had

Helaas ging dat niet goed en hebben we ze toch naar de cavia opvang moeten brengen

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 18:50
Wij hebben al dik 7 jaar een dwerg konijn.

Mijn man en zoon zijn allergisch,dus mogen we helaas geen
hond of kat hebben.
Ons konijn zit altijd buiten in een hok met ren.
Behalve als het vriest.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 19:03

nu vooruit doe ook mee, bij ons is het een kleine kinderboerderij al ben ik zelf niet zo een dierenmens maar mijn man des te meer

kippen gansen kalkoenen duiven eenden cavias konijnen schapen geiten ponys ezels varkens een grote hond en ook loopt er nog een kat die er voor zorgt dat de muizen en ratten wegblijven en van alles wel een stuk of wat alleen 1 grote hond en ja die is van mij

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 19:09
Oh ben dol op dieren.
We hebben 2 goudvissen in een klein aquarium.
2 grasparkietjes van een half jaartje.
We hebben 2 hele lieve cavia meisjes van 1,5 jaar.Sisi en minie
Afgelopen zomer hebben we met groot verdriet onze lieve hond laten
inslapen . Het gemis was en is erg groot.
We hebben nu een hele lieve golden retriever pup Toby van inmiddels
19 weken. De tijd gaat snel!
Ik geniet enorm van mijn dieren zou niet zonder kunnen. Met Toby ben
ik wekelijks actief op de hondenschool.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 19:40
wij hebben 2 katten boy 13 en felix 5 en 2 golden retrievers jaro 15 maanden en benji 9 maanden oud, de honden zijn allebei gek op water en modder,
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 20:01

Wat een leuk topic

Ik heb een bruine labrador genaamd Gijs, 2 Westy's (cesarreklame) Chica enFleurtje. 6 Grijzeroodstaartpapegaaien genaamd: Krelis (67 jaar jong/oud, Harry, Toon, Geertje, Ko,  en Janneke. 1 Edelpapegaai genaamd Lientje. 1 Bonte Boertje papegaai genaamd Teuntje. 1 Valkparkiet Tommie. 2 Muspapegaaitjes Otje en Sientje. Ik had tot 3 weken terug ook 25 sierduiven, maar die heb ik naar een ander (heel goed) huisje moeten doen vanwege m'n ziekte. Anthony heeft een aquarium met tropische vissen. Oh jah......ik heb ook nog een aap .

Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 20:18
Originally posted by Roelien Roelien wrote:

Dan is Ziggy vast een kat die door het kattenluikje naar buiten kan...

Mijn kat is te lui om naar buiten te gaan met slecht weer, en ik kan dus niet meer zonder kattenbak. Maar ze is wel heeeul lief (en dik), al jaren op dieet he

Ik heb ook nog een recreatiepaard en die treft het heel erg want die heeft de hele maand november ook erg mooi droog weer gehad.

We hebben een kattenluikjesdrama gehad, toen onze oude Be-Bob dood was. Hij joeg ander katvolk uit de tuin en de twee helden die we naast hem hadden, staken nooit een poot uit. Dus toen hebben we elektronische luikjes moeten kopen, die op hun chip reageren. Er stond aldoor vreemd kattentuig brokjes te kanen terwijl onze katten sidderend op de kast zaten. Met Oudjaar zetten we de krabpalen voor het luikje, anders moeten we de gebruiksaanwijzing zoeken voor het tijdelijk sluiten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 20:27
hoi hoi

wij hebben 2honden een poedel (snoopy)en een lady

ja van daar komt ook mijn naam ladyken
(kruising zwarte labrador en jachthond)

het zijn er 2zoals in de film lady en de vagebond
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 20:35

heb twee hele lieve maar ondeugengende jack russel reutjes van 6 jaar oud de oudste heet Rowan de ietsje jongere heer heet Jack(ie) 4 katten een oudje van 12,5 jaar genaamd Furby is een kater 3 jonkies van bijna 4maanden 1 kater genaamd Theodore en 2 poezen genaamd Sifra en Valerie dan heb ik ook nog 2 parkieten dames genaamd tweety en eucalipta en een hele boel black mollie en meervalen en wat goudvissen en sluierstaartjes dus al met al een hele dieren tuin Anne-Marie

Anne-Marie
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 20:58

al bijna 8 jaar hebben we nu onze Fries stabij Joppe.  Ook Poemie onze lapjes kat woont al weer wat jaartjes hier. Samen kunnen ze het heel best vinden.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 21:30

wij hebben sinds 3 jaar een hond Rocky uit het asiel, (een kruising van een husky, een shiba inu, en een scheper hij zou nu volgens de dierenarts 13 jaar zijn, en begint nu en beetje te sukkelen,

de laatste tijd wil hij nog alleen met mij gaan wandelen, als mijn man hem mee uit neemt , gaat hij prompt op zijn achterste zitten , en wil dan niet meer vooruit

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 21:48
Wij hebben een parkietje, Rummie. een mooie wit met blauwe. Het is onze 4e parkiet inmiddels. De eerste heb ik gekregen toen ik op mezelf ging wonen van mijn zus en wat toen nog haar vriend was (nu haar man). De naam is een samentrekking van hun namen en is overgegaan van parkiet 1 naar parkiet nu, dus dit is Rummie 4 . We hebben een hamster gehad en een konijn. Maar als het aan mij ligt komt er hier ook nog een keer een hondje, alleen geen idee wanneer
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 22:09
Wij hebben een 4 jarige stabijna genaamd Guus.
Guus is de liefste hond die er op aarde rondloopt,heel sociaal,altijd in
voor een spelletje en reuze trouw.
Guus was wit met en donker bruine kop en een donkerbruine vlek op
zijn rug, waarschijnlijk hebben wij hem verkeerd gewassen want zijn
donkerbruine kleur is oranje geworden .

(een stabijna is een mix van een Friese stabij met een ander ras)
Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 23:12
Wij hebben een malteser,hij heet luca en is 4jaar
Hij is altijd super vrolijk.
En hij slaapt altijd bij ons in bed met zn kontje naar boven ,zo raar
maar hij vind het fijn zo,en nee geen haren in bed want een malteser
verhaard niet.
We zijn in ieder geval superblij met hem
gr jenny
Back to Top
tiny1951 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tiny1951 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 23:31

wij hebben ook een stabij(leuk gevonden dit rassensoort) onze Baggio is 13 jaar,ontzettend lief,maar een vreselijke hekel aan witte honden of het nu grote honden of kleintjes zijn maakt niet uit.hij is als puppie aangevallen door een witte bulterrier ik denk dat dat nog steeds in zijn koppie zit.maar voor ons is het een schat,ook bepaalde mensen mag hij niet zoals junkies,die lopen hier veel rond,of hij dat nu ruikt ik weet het niet,en mensen die dronken over straat lopen,ook daar gromt hij tegen.maar bijt gelukkig niet.we weten dat hij zo reageert dus letten we altijd goed op ik wil geen ruzie hierover hebben.hij loopt altijd aan de riem dus kunnen we hem altijd kort houden als zo iemand aan komt.s,avonds rond 11 uur gaat hij ons aankijken of hij wil zeggen :he,kom op ik wil naar bed:dan krijg hij 2 staafjes mee en loop naar boven en gaat netjes tussenin liggen.daar ligt hij de hele nacht en s,morgens als de baas uit wil slapen slaat hij met zijn pootje op de baas zijn arm dus met andere woorden :he,wakker worden ik wil naar buiten:mij maakt hij nooit wakker niet dat ik dat erg vind hoor helemaal niet hahaha.

groetjes tiny en baggio

Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 07:54

Wij hebben Jake (Franse Bulldog van 7) en dan 3 getijgerde langhaar dwergteckels, Flo 5 jaar, Jelle & Aagje 2 jaar.

Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 08:11

Ik zal nu proberen een foto te plaatsen

Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 08:12
Oeps beetje groot  (bijna op ware grootte......)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns