|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Carinek11 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2007 Locatie: Brazil Status: Offline Points: 205 |
![]() Posted: 06 November 2007 om 12:11 |
Hallo allemaal!!! Ik ben op zoek naar iemand die voorbeelden heeft van simpele kaarten maken. Ik wil namelijk kaarten maken met zowel lichamelijk als verstandelijk gehandicapte kinderen. Heeft iemand iedeeën? Groetjes Carine |
|
C. Krommendijk
|
|
![]() |
|
Kat47 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() |
Er zijn zoveel technieken op het gebied van kaarten maken. Ga eens in een hobbywinkel kijken wat je wilt gaan doen. En koop anders eens een hobbyjournaal. Staan ook heel veel voorbeeldkaarten in. |
|
![]() |
|
breigek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 538 |
![]() |
of kijk eens op www.picasaweb.google.nl/breigek
![]() |
|
![]() |
|
Carinek11 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2007 Locatie: Brazil Status: Offline Points: 205 |
![]() |
Bedankt voor jullie tip, ik ben al aan het kijken. Kat, ik woon in Brazilië, in het binnenland, dus kan helaas niet bij die kranten, maar wel leuk om te weten, mijn broertje komt deze kant op en die kan het misschien meebrengen. Hier heb je het misschien ook wel trouwens, maar het zou het leukst zijn als het kaarten van gerecicleerde materiaal zou zijn. (schrijf ik dat goed)? Groetjes Carine |
|
C. Krommendijk
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Kun je ze gaatjes in kaarten laten prikken en daardoor heen borduren? Dan kun je ze eenvoudige plaatjes laten maken of wiskundige vormen, zoals cirkel, vierkant, zeshoek.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Magtelt, bedankt voor je idee, heb al eens zoiets gedaan. Borduren vinden ze allemaal erg leuk, voor de één moeilijker dan voor de ander, maar ze doen altijd erg hun best. Ik heb zelf ook al een aantal dingen uitgeprobeerd. Van witte plastig zakken bloemen plakken, De kaart van dozen maken, en dan met jornaal relief maken en met blauw en geel verven om een bos idee te krijgen. Daarna bloemen van plastic, en vlinders van journaal of tijdschriften. Heb ook op de aangegeven sites gegeven. Daardoor krijg je ook altijd weer een hoop ideeën. Bedankt hoor voor jullie tips. Ik denk dat dat borduren er ook in blijft, en een hoop eigen creatie van ieder kind. Dan krijg je altijd leuke resultaten. Groetjes Carine |
|
C. Krommendijk
|
|
![]() |
|
schippersvrouw ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 407 |
![]() |
Hoi Carine, Ik heb een heleboel borduurprikpatronen om uit te printen. Heb je belangstelling dan mail ik ze door. oa, letters, bloemen, huwelijk, kerst enz. Laat het maar weten. Anders PM |
|
De groetjes van Wendy
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
Hallo en wat dacht je van stempelen, welk kind vind dat niet leuk, je kunt heel gemakkelijk zelf stempels maken, bv. van aardappels. daarna kleuren en wat glitters. succes verzekerd groetjes Tineke |
|
![]() |
|
![]() |
Leuk idee! Dat stempelen. Blaadjes stempelen! Bedankt mensen. We moeten meer dan 80 kaarten maken met de kinderen, dus we willen ze allemaal een beetje anders maken. Nu hebben we er al 50 en daar hebben we alleen maar spullen voor hergebruikt en geverft. Het resultaat zal ik nog eens laten zien op de site. Het is gewoon kunst. Ik vind ze in ieder geval erg mooi geworden. Door de kinderen gemaakt. Groejtes Carine |
|
C. Krommendijk
|
|
![]() |
|
Kat47 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() |
Je kunt ook met bladen spatwerk maken of tamponeren En wat dacht je van irisvouwen? Kun je met alle restjes gekleurd papier doen die je kunt vinden. Ik heb het zelf veel met gebruikte enveloppen gedaan. Als zodanig is het een aantal jaren geleden ook geintroduceerd. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |