Breipatronen Ariadne |
Reageer ![]() |
Autheur | |
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 December 2011 om 08:08 |
Bij het opruimen van de patronen op mijn pc kwam ik een aantal breipatronen tegen die ik een tijdje geleden heb ingescand.
Het gaat om hazen, een circus en een kabouterfamilie. Het zijn breipatronen en ze komen uit een heel oude ariadne. De eerste die gilt, krijgt het patroon per mail. Het is alles of niets, de patronen die je niet wilt, moet je zelf even de weg naar de prullenbak wijzen. Als daarna iedereen het patroon even naar de volgende stuurt, kost het ons allemaal maar weinig tijd. Wederom wil ik geen pm en mail hierover. Ik kan niet breien, dus kan je zelfs niet helpen als je er niet uitkomt. Patronen zijn hier eerder aangeboden op het forum. Dacht dat ik ze verwijderd had van m'n pc, maar dat was niet zo. |
|
![]() |
|
Biba ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gillllllll !!!! ;)
|
|
Als t niet gaat zoals t moet dan moet t maar zoals t gaat :).
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Gil terug.
Komt eraan. |
|
![]() |
|
Biba ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
Lol.... ik hoop dat je oren t nog doen Groet Belinda |
|
Als t niet gaat zoals t moet dan moet t maar zoals t gaat :).
|
|
![]() |
|
Bestanden zijn te groot om te mailen. Bleken nog op google docs te staan. Daar krijg jij een link van toegestuurd. Je kunt alleen bekijken en printen. Misschien dat je het ook op kunt slaan, dat weet ik niet, zo handig ben ik daar niet mee.
Ik laat de bestanden daar voorlopig nog even staan, maar met een maandje ofzo, dan verwijder ik ze. Er bleken nog een heleboel patronen op google docs te staan. Ik wil alles bij elkaar hebben, dus google docs sluit ik binnenkort. Degene die de patronen ook willen, kunnen hieronder een berichtje plaatsen. Maandag!!! (weekend heb ik het te druk met andere dingen), stuur ik jullie dan weer de link. Biba kan de link niet doorsturen, daar heeft ze geen toestemming voor gekregen van google docs. Dus, wil je de patronen, dan hieronder even een berichtje plaatsen. Maandag krijg je de link! Heb je nog mooi het weekend de tijd om wat dingen af te maken :) |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
by ieke houd me aanbevolen voor de patronen als ik ze kan opslaan en doorsturen stuur ik ze naar de eerst volgende wel door Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
héél graag ik stuur ze dan ook door naar de volgende |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ja graag ontvang ik de link
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Zal de link zo sturen.
|
|
![]() |
|
shoppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Januari 2007 Status: Offline Points: 107 |
ik zou ook graag de link ontvangen.
groetjes,jolanda |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
shoppie maak zo een mijnbestandlink aan zodat je alles ineen keer kunt binnen halen Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
hallo hobby dozen voor de gene die interesse hebben in de patronen van by ike heb ze geupload via mijnbestand met de volgende link kun je ze binnen halen http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8WAKT8EQJ7X7.ZIP heel veel plezier ermee Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
dus....moeten wij ze dan niet meer doorsturen ?
|
|
![]() |
|
Henrike, bedankr voor de link |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |