Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen handwerkkist

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elsie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen handwerkkist
    Posted: 05 December 2011 om 19:25

heeft er iemand patronen van de site handwerkkist de breipatronen zoals die van tom en jerry,de flinstone en pingu mogen ook andere zijn vindt ze geweldig

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 19:26

die zijn gewoon te koop op die site en ook niet duur

Hobbydoos mag dan aangeven gratis patronen, maar je kunt niet verwachten dat wij de  patronen die we gekocht hebben gratis gaan doorgeven, bovendien mag dit niet i.v.m. copywright

lydia wijsbroek
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 21:48
Elsie je emailadres moet je in je profiel bij het vakje MSN Messenger typen, alleen dan kun je patroontjes ontvangen
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 22:11
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

die zijn gewoon te koop op die site en ook niet duur

Hobbydoos mag dan aangeven gratis patronen, maar je kunt niet verwachten dat wij de  patronen die we gekocht hebben gratis gaan doorgeven, bovendien mag dit niet i.v.m. copywright

Dat copywright klopt inderdaad maar dan begrijp ik toch niet waarom die hexagon-beer (duur patroon 10 usd en met copyright) wel rondgedeeld wordt.....
Zo wordt het wel heel verwarrend
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 22:21

het draait gewoon weer op hetzelfde uit, men komt op het forum, stelt zich niet voor,vermeld ook geen mailadres op de regel bij msn messenger en verwacht dat we gewoon patroontjes gaan rondsturen

lydia wijsbroek
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 22:35
Maar waarom wordt er altijd van het standpunt uitgegaan dat iedere nieuweling onmiddellijk de werking van het forum kent ?

Het was nooit een verplichting om je voor te stellen, maar opeens blijkt dat een nieuwe regel te zijn, zoals er de laatste maanden plots veel nieuwe regels opduiken....

De periode dat ik lid werd maalde er niemand om en werd iedereen heel vriendelijk en enthousiast ontvangen of men zich nu voorstelde of niet.
Waarom kan dit nu niet meer ? En vanwaar die onverdraagzaamheid tgo nieuwe leden, wij zijn allemaal ooit nieuw lid geweest, vergeet dit aub niet. En wij verwachtten toen toch ook dat er patroontjes naar ons gestuurd werden of niet soms ?

Er zijn zelfs leden die zich reeds onder 3 of 4 verschillende namen aangemeld hebben, dus wat ben je dan in hemelsnaam met dat voorstellen ?

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 23:05
tot nog toe heb ik bijna iedereen die hier nieuw is verwelkomt en gewaarschuwd dat er geeen pilletjes zijn tegen deze forum verslaving en heb ook al de nodige patroontjes doorgestuurd al vermeld ik dat niet meer openlijk op het forum, maar dit is een onnodige discussie die al een tig aantal keren gevoerd is en waar ik totaal geen energie meer in wil steken, heb het ook al een aantal keren proberen op te lossen met een pm aan die personen met het  super vriendelijke verzoek of ze het mailadres willen vermelden op de regel bij msn messenger, je moet hier tegenwoordig je woorden op een goudschaaltje leggen, omdat je anders altijd wel iemand op z'n tenen trapt en daar heb ik geen zin meer in 
lydia wijsbroek
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 08:27
Ik wil iets verduidelijken :
Hier bij ons werken de dames bijna allemaal full-time of eventueel part-time (90, 80, 60, 50 %). Die hebben geen tijd om elke dag reacties te plaatsen en als zij dan in hun weinige vrije tijd nog willen handwerken dan heb ik daar bewondering voor. Als ze hier dan enkele patroontjes krijgen dan horen we ze inderdaad niet meer want dan zijn ze dikwijls zoet voor ettelijke maanden.

Ook ik werk nog steeds maar door de ziekte van mijn oudste en de daaropvolgende transplantatie heb ik ook 2 x 1 jaar thuis moeten blijven en deze zomer heb ik 2 x 1 maand palliatief verlof genomen voor mijn onlangs overleden schoonvader. Hierdoor was ik de laatste jaren hier regelmatig aanwezig maar in normale omstandigheden zou ik ook maar enkele reacties geplaatst hebben. Als je 's morgens om 7.30 u naar je werk vertrekt, 's avonds om 17.30 u terugkeert, nog warm eten moet maken voor je gezin, wassen, poetsen, enz...dan kan je pas om 22 u eventjes haken of breien.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 09:56
Deze hele discussie begon toch met iemand die gratis patronen vroeg, die elders te koop zijn?

Ik wip ook niet de Hema in om te vragen of ik de fluitketel die bij V&D € 10 kost daar gratis kan krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
elsie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 10:06

hoi wilde niet dat er zo een discussie over begon, dacht dat het een form was om patronen te delen met andere

heb namelijk zelf ook veel patronen, heb op andere forms nooit geen problemen gehad

sorry voor de last

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 10:10
Wij delen ook patronen, maar niet als er copyright op zit, want dan krijgt Renske van de hobbydoos er last mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 10:11
Elsie, je hoeft je niet schuldig te voelen hoor!

Misschien dat er iemand is die je kan helpen.

Zelf kan ik niet breien, dus ik heb de patronen niet voor je. Wel is het handig dat we je mailadres hebben, maar ik zie dat je dat inmiddels al geplaatst hebt bij de regel msn messenger.

Dus dames, laten we bovenstaande discussie niet weer gaan voeren. Het is duidelijk hoe een ieder er over denkt. Het is iets waar we niet uit gaan komen (net als Merkel en Sarkozy ook nog steeds aan het bakkeleien zijn over de euro).

Wie o wie kan Elsie helpen?
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 12:26
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Elsie, je hoeft je niet schuldig te
voelen hoor!

Misschien dat er iemand is die je kan helpen.

Zelf kan ik niet breien, dus ik heb de patronen niet voor
je. Wel is het handig dat we je mailadres hebben, maar ik
zie dat je dat inmiddels al geplaatst hebt bij de regel
msn messenger.

Dus dames, laten we bovenstaande discussie niet weer gaan
voeren. Het is duidelijk hoe een ieder er over denkt. Het
is iets waar we niet uit gaan komen (net als Merkel en
Sarkozy ook nog steeds aan het bakkeleien zijn over de
euro).

Wie o wie kan Elsie helpen?

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 12:34
Stuur je een mailtje.Maar wie is of wat is
pingu.
Heb Tom en Jerry voor je.maar zoek nog wel even verder.

willywortel
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 12:36
Originally posted by willywortel willywortel wrote:

Stuur je een mailtje.Maar wie is of
wat is
pingu.
Heb Tom en Jerry voor je.maar zoek nog wel even verder.

PS zijn van een ander merk.wil geen gezeur hierover.

willywortel
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 12:36
Sorry kan je ook niet helpen kan
namelijk niet breien
groetjes nathalie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 16:53

Zou het niet een idee zijn dat er ergens stond wat je moet invullen en waarom? Mij hebben ze ook moeten zeggen dat ik bij msn mijn email moest invullen en ik wist ook niet dat ik me "moest" voorstellen. Ik weet tot op heden niet waar msn voor staat. maar m'n email staat er en het werkt.

Groetjes, Lida

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 23:41
MSN (messenger) is een programma waar je met andere mensen kan "chatten". Het is contact hebben met een ander als het ware je iemand telefoneert alleen tiep je dan de blaren op je vingers ;-)

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 16:42
Elsie, je hebt mail
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns