Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

puppy’s geboren 6/12/2011

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: puppy’s geboren 6/12/2011
    Posted: 06 December 2011 om 21:32

Vandaag is mijn kleinste hondje haar kroost ter wereld gekomen

3 meisjes en 1 jongen ze zijn wel moeten geholpen worden want het zijn allemaal kleine dikzakjes

https://picasaweb.google.com/lh/photo/9M58YEWnsslkzURVGEPDSF 1VKe4bF0yWYPT8faMteAM?feat=directlink

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 21:39
Wat lief,heel veel plezier de komende tijd. Leuk Sinterklaascadeautje. Gefeliciteerd.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 21:46
wat goed en heel veel plezier, ook goed voor het moedertje zorgen he, wat extra voeding, 4 kindertjes pff, dat vraagt en vreet energie
lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 21:53
ooooh, wat een lief gezicht......ik heb vorige week een kalfje geboren zien worden en heb er een fotoreportage van gemaakt...'k heb zelf mee staan persen met moeder koe ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 21:57
Ooh wat schattig, veel plezier ermee en gefeliciteerd.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 21:59

Ohw, gefeliciteerd, wat schattig....

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 22:01

WOW!!!!!!PUPPY'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!En een dikke knuf voor de mama!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 22:04
Gefeliciteerd met de geboorte van de  puppy's, geef ze en ook de mama een dikke, zachte knuffel
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 23:27

Wat een lievekes!!!!

Gaat het nu allemaal goed?

Ik haak nooit af!

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 01:06
gefeliciteerd met de puppies en geniet er lekker van.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 06:32
Gefeliciteerd!!!!
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 07:48

dank u wel, heb bijna heel de nacht mee in de kamer gezeten en genoten van al die kleine nieuwe leventjes dat gekreun en gepiep is ongeloofelijk er zijn geen woorden

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 07:50

Oooooooooooooooo wat schattig!

En wat ga je met de pups doen? Gaan ze weg of hou je er?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 07:59
Ohhh, wat lief. Gefeliciteerd.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 08:48
ooohh lief!! lekker van genieten dat kleine grut, al zal je het er druk mee krijgen
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 09:51
wat zijn ze mooi en lief geniet er maar van en zorg goed
voor mama
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 10:52

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

ooooh, wat een lief gezicht......ik heb vorige week een kalfje geboren zien worden en heb er een fotoreportage van gemaakt...'k heb zelf mee staan persen met moeder koe ;-))))

Marlene wil je daar aub een topic van maken en foto's plaatsen  

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 10:54
Viki.....heb je al baasjes voor je schatjes gevonden?
Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 11:41

Ik heb ooit 4 lammetjes eruit getrokken! Ging naar de paarden en 1 schaap lag op z'n zij....Wij moesten er dan altijd heenrennen,want op hun rug kunnen ze doodgaan,door het rennen staan ze meestal wel op...Ik dus rennen als een gek..Schaap bleef liggen,ik kijken ja hoor was aan het bevallen! Was helemaal alleen! Gauw de boer gebeld,die 'zou er zo aankomen'...

Er werden 2 lammetjes geboren,en toen kwam de boer: heb je goed gedaan (ik was toen 16...en had uberhaupt nog nooit een bevalling gezien). kijk dat schaap gaat ook! Uit het 2e schaap kwam een 2ling! (1 placenta,2 lammetjes) het eerste lammetje was goed,de 2e bewoog niet....Heb me jas uit getrokken,lammetje erin gewikkeld en gewreven als een gek......En toen: mehhhh...Hij deed het! Was wel een erg kleintje! Hihi,als ik zomers de schapen op een land zie staan moet ik er altijd weer aan denken!

Hihi,vooral ook aan m'n moeder: ik kwam thuis met een jas vol met bloed,die schrok zich rot!Dacht dat ik van m'n paard af was gevallen!

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 12:38
Originally posted by Jips Jips wrote:

Oooooooooooooooo wat schattig!

En wat ga je met de pups doen? Gaan ze weg of hou je er?

het is de bedoeling dat ze naar een nieuwe thuis gaan, nu moeten eerst de stambomen nog in orde gebracht worden

zodat ze hopelijk binnen 8 weken dan een nieuwe thuis vinden.

Normaal gezien ga ik zelf 1 teefje houden, zodat zij later op haar beurt ooit een nestje kan krijgen want het is toch zo'n ontzettend leuk ras ook

voor diegene die het nog niet wisten het zijn Norwich terriers

https://picasaweb.google.com/lh/photo/Onw1DuL_xCIOjTP_I0q9hG yHewruJRiDfNu2VmOggL4?feat=directlink

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns