Kerstboom en Kerstversiering |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | ||||
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Kerstboom en KerstversieringPosted: 06 December 2011 om 23:38 |
|||
|
Ben vanavond begonnen met het zetten van de Kerstboom. Morgen weer verder. Ook met de rest van de Kerstversiering. Misschien is het leuk om foto's te plaatsen van de Kerstbomen en Kerstversieringen |
||||
![]() |
||||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 06:31 |
|||
|
Wij doen dit haar binnen geen kerstboom . We hebben normaal een
grote met een dorp eronder. Maar met een pup van 4,5 maand in huis zien we het niet zitten. Ook zijn we de feestdagen niet thuis , en gaan we in januari nog 5 dagen weg. Ik wil nu een boom buiten en we gaan vogel versiering maken . Pinda slinger rijgen, en vetbolletjes maken. En wel lichtjes erin. |
||||
![]() |
||||
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 07:46 |
|||
|
gezellig. ik ben gisteren ook begonnen met de boom maar moet nog het hele dorp opzetten dus ben nog een paar dagen bezig. eerst even grotpapier halen in de stad om de poot van de kerstboompoot te versieren. |
||||
|
||||
![]() |
||||
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 08:23 |
|||
|
ik heb gisteren een boom gekocht en die staat in de schuur om langzaam aan de binnentemperatuur te wennen. zaterdag gaan we hem optuigen en daarna naar Elburg naar kerst in de vesting.
|
||||
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||||
![]() |
||||
esthertje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 09:03 |
|||
|
hé wat gezellig. ik wist niet dat dat dit weekend is. is bij ons ook maar 20 minuutjes rijden vandaan. altijd een gezellig stadje om te winkelen. |
||||
|
||||
![]() |
||||
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 14:26 |
|||
|
We hebben ondertussen de bekertjes er zaad en vet koel staan . En er
is 1 pindaslinger af. Mijn oudste heeft geholpen. Echt heel leuk om samen te doen |
||||
![]() |
||||
tdv
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 17:54 |
|||
|
ik heb net de kerstboom erin gedaan vandaag,heb is wel een kleintje omdat we niet groter wonen en mijn jongste dochter is net twee dagen voor kerst jarig,dus vanwege visite kan ik hellaas geen grote boom plaatsen,wat ik soms wel erg jammer vind hoor.
groetjes tine |
||||
|
groetjes tine
|
||||
![]() |
||||
Marileen
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 22:53 |
|||
![]() |
||||
Kamilla
Hobbyguru
Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 December 2011 om 23:55 |
|||
|
Wij hebben een kunstboom. Toen wij vroeger konijnen hadden, konden ze niet van de naalden afblijven die op de grond vielen. Het gevolg was buikpijn. Dus geen echte boom meer. Die kunstboom doet het na 20 jaar nog steeds goed. Wij hebben er gepunnikte slingers in, tarwe-aren, kransjes van courgettepitten, oranje lampionnetjes en gedroogde sinaasappelschijfjes met kaneelstaafjes. Beetje ongewoon, ik weet het. Op 20 december staat hij weer in volle glorie.
|
||||
![]() |
||||
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 December 2011 om 13:18 |
|||
|
Ik heb ook geen ruimte voor een kerstboom. Ons huis is gewoon te klein. Hij zal op ieder plekje in de weg staan. Daar voor een kast, daar voor de tafel, daar kan de stoel niet meer verschoven worden. Als Manuel speelt gaat de salontafel voor de tv kast. Sla ik twee vliegen in een klap. En hij heeft de ruimte, en hij kan niet aan te tv komen. Want die is zo aantrekkelijk. Dit een beetje om een beeld te geven van de grootte van ons huis. Toch heb ik er wel iets opgevonden. We hebben een oud balkenplafond en een aantal jaar geleden is er in het midden een grote stalen balk geplaatst om de boel extra te ondersteunen. Die stalen balk hebben we bekleed met mdf en wit geverfd zodat hij mooi in het interieur past. En om die balk slinger ik twee guirlandes met lichtjes, ballen en lint er in en klaar. Om het voorraam hang ik ook altijd een sliert lichtjes. En aan de shutters (houten luiken) hang ik dan de kerstversiering. Ook heel gezellig. Nu zag ik in het blokkerkrantje dat er ballen waren met lichtjes er in. Misschien koop ik die wel en hang ik er een paar bij de shutters. Is nog gezelliger denk ik. Verder hebben we een groot kerststuk wat ik ooit voor een prikkie bij de intratuin in de koopjeshoek gekocht. Er was een kerstbal stuk dus mocht ie weg voor een klein prijsje. En ik heb nog een klein kerstboompje met fiberverlichting. Die veranderd steeds van kleur. Maar die laatste twee staan er nog niet in huis. (de raam en balk versiering heb ik zondag opgehangen) Die moeten van het kleine zoldertje. En daar kan ik zelf niet op. We hebben nog steeds geen geschikte trap. |
||||
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||||
![]() |
||||
esthertje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 13:38 |
|||
|
ik heb mijn versieringen bijna klaar. Alleen doordat ik 4 dagen last van mijn nek heb kan ik niet naar de winkel om grotpapier te halen. dsu dat moet nog om de poot van de kerstboom komen dus daar niet naar kijken.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 14:13 |
|||
|
Wat bijzonder Esther een kerststal van je opa! Ik vind hem heel mooi met die twee verdiepingen, en het kribje achterin.
|
||||
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||||
![]() |
||||
Marileen
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 14:14 |
|||
|
Wat mooooooooooooooooi allemaal!!! Ik ga vandaag ook foto's maken hoor. Ben nu nog vollop bezig met de versieringen. Ik ben niet zo snel, vanwege m'n ziekte En straks als Anthony thuis is drinken we eerst gezellig koffie, dan rijdt ie met mij om boodschap, daarna eten en dan ga ik foto's maken |
||||
![]() |
||||
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 15:40 |
|||
|
Esther,wat een mooie kerststal met een trapje. Die zie je niet vaak. Leuk,dat je die van je Opa gekregen hebt. groetjes Frea. |
||||
|
||||
![]() |
||||
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 15:53 |
|||
|
Dit weekend zetten wij ook onze boom
|
||||
![]() |
||||
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 16:25 |
|||
|
ik ga ook morgen aan de slag ik heb ook een neppert van een boom ik las van de weeek ik een folder van een tuincentrum kersthuisjes 1+1 gratis weet alleen niet meer welke van de velen tuincentra |
||||
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
||||
![]() |
||||
zonzoekster
Groupie
Lid sinds: 25 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 17:23 |
|||
Dat is bij Intratuin. |
||||
![]() |
||||
esthertje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 December 2011 om 20:11 |
|||
|
maar daar zijn de huisjes wel heel mooi maar op zich al bijna 2x zo duur dan de huisjes dit ik over het algemeen koop.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
Marileen
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2011 om 22:50 |
|||
|
Ben nu ff foto's aan het uploaden.......ik ga ze zo posten
|
||||
![]() |
||||
Marileen
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 December 2011 om 23:24 |
|||
|
Foto's van onze Kerstversieringen.......maar nog niet alles hoor. Moet nog een paar kerststukjes maken, en de keuken nog verder versieren. En maandag de tafel in de woonkamer. Maar moet eerst het servies wat er op moet komen nog afwassen In de voortuin hangt de verlichting al, zoals jullie weten, maar ik ga m'n tafeltje en stoeltjes die er staan nog leuk aankleden
Vanmiddag een Kerstbloemstuk gemaakt
Ook m'n winterlandschapje met eekhoorntjes weer gemaakt, maar ik moet er nog sneeuw opspuiten
|
||||
![]() |
||||
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |