Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Robčrtje

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Robčrtje
    Posted: 27 November 2011 om 23:32

Pffffffff.......a.s. zaterdag 3december is het de sterfdag van mijn jongste zoontje Robčrtje

Hij is overleden op 6 jarige leeftijd aan de ziekte van Tay-Saches. Dit is een hele zeldzame ziekte.

Anthony en ik missen hem nog steeds........het was zo'n schat

Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 23:49

Oh, Marileen...Verschrikkelijk voor je!

Hier ook een mama van een vlinderkindje...Onze kindjes zullen altijd bij ons zijn,in ons hoofd maar vooral ook in ons hart! Heel erg veel sterkte zaterdag! Ik hoop dat jullie de dag in het teken zetten van Robertje (sorry,ik krijg niet zo'n streepje op de e),want het is een dag om stil te staan, bij hem die jullie zo missen,maar vooral om stil te staan bij hoe bijzonder hij was (en nog steeds is,daar waar hij nu is!)

Ik zal aan jullie denken!!!!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 06:23
Heb daar geen woorden voor. Heel veel sterkte. Heb overal kippenvel.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 07:45

Heel erg veel sterkte dames onvoorstelbaar groot verdriet!!!!

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 07:49

ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen voor zaterdag.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 07:57
Dames sterkte met de gedenkdag van jullie vlinderkindjes
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Daantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 08:10
Heel heel veel sterkte in deze verschrikkelijk moeilijke tijd.

Daantje
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:13

Heel veel sterkte Marleen, voor jullie gezin. Het blijft heftig. Jullie zoon leeft verder in jullie hart, in jullie herinnering maar het gemis blijft. Hij heeft 6 jaar bij jullie mogen zijn en dat hadden gewoon veel meer jaren moeten zijn, het leven is soms zo vreselijk oneerlijk.

Wij hebben onze zoon verloren nog voor hij geboren werd. Onze Corstiaan* is levenloos geboren op 22 mei 2003. Hij was zeer zwaar gehandicapt. Ik kan me zijn geboorte nog seconde voor seconde herinneren, het blijft bij je.

Sterkte, we denken aan jullie en hopen dat hij het zonnetje voor julie laat schijnen.

Kus, Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:14

Ik wens jullie heel veel liefde licht en kracht toe.

Woutera

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:48

Hoi Gite,

Nog een lotgenoot...Vreselijk! Ik heb mijn dochtertje ook tijdens de zwangerschap verloren...17 maart 2010 is ze overleden, 25 maart is ze levenloos geboren..De bevalling kan ik me ook seconde voor seconde terughalen..Het is 5 dagen een werkelijke hel geweest,een martelgang... Maar martelgang of niet: mijn dochter heeft mij moeder gemaakt en ik ben heel erg trots op haar!

Misschien voor jou een troost te weten dat jou zoontje Corstiaan nu een oma heeft waar die nu is! Het gemis blijft! Maar ALTIJD zullen onze geliefden bij ons blijven,daar ben ik van overtuigd!

Als een vlinder
ben je bij ons weggevlogen
gedragen door de wind.
Maar je zal altijd bij ons blijven
want je bent en blijft ons kind.

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 09:58

Dames, allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ook voor de rest van julie gezin.  Het blijft een groot verlies.

Margaret

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:07

Heftig verhaal ook zeg Nicole... Vreselijk om mee te moeten maken.

Heel veel sterkte allemaal, mijn gedachten zijn deze week extra bij Marleen.

Kus, Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:14
Heel veel sterkte zo zou het niet mogen gaan.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 10:18
Heel veel sterkte
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 11:38
voor jullie allemaal.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 11:55
het maakt niet uit hoe lang je je kindje bij je hebt mogen houden, het is gewoon oneerlijk, mijn dochter heb ik achttien jaar bij me mogen houden, toen vond iemand boven het tijd worden om haar te halen
lydia wijsbroek
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:12
Voor alle moeders die een kindje kwijt zijn veel sterkte als de dag er aan komt en daarvoor dit hartje
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:16

Marleen en Nicole

veel sterkte ik zal aan jullie denken

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 12:35

Inderdaad,een kindje verliezen is NOOIT oke...Ook niet als je kind al 18 is!!!! Ouders zouden nooit een kindje moeten begraven/cremeren, het is gewoon onnatuurlijk! Iedere lotgenoot is er 1 teveel...Maar ik leef met jullie allemaal mee!

Zaterdag zal hier een kaarsje branden voor Robertje (nogmaals excuses voor het ontbrekende streepje!), en ik wens Marileen en haar zoon Anthony heel veel kracht toe die dag!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 13:05
heel veel sterkte voor alle lotgenoten die een kind(je) moeten missen zo als al eerder gezegd het hoort niet zo te gaan mar als het hun tijd is gaan ze of wij er nu klaar voor zijn of niet maak er een mooie gedenkdag van maar vooral vergeet ze niet Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns