Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

exames zoon

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: exames zoon
    Posted: 08 December 2011 om 21:50

sorry mensen maar ik heb het veel te druk om hier nu veel te komen .

De examentijd is weer aangebroken voor de volgende 10 dagen (is al 4 dagen bezig) en omdat mijn jongste zoon zware dyslectie heeft moet ik (nee wil ik )  hem altijd helpen . Ik stel vragen en antwoorden op de pc op uit zijn boeken met allerlei kleuren zodat het voor hem veel overzichtelijker is .

Dus je ziet veel werk aan deze kant , maar ik ben altijd al goed beloont geweest met een goed rapport ... en bloemen voor het vele werk dat ik voor hem doe . Het eerste is het belangrijkste natuurlijk maar het tweede is ook wel schitterend vind ik

Ik kijk nog even rond hier en dan ga ik hem de laatste keer overvragen . Morgen Frans en dat is weer niet makkelijk voor hem

zijn grootste nachtmerrie is voorbij , voor iemand met dyslectie is Nederlands onnoemlijk zwaar . Aja vergeten te vermelden ... Yentoff is 16j

dus nu weten jullie waar ik mee bezig ben de volgende dagen . En nee zelfs niet haken of breien , dat moet ook wachten

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 22:21
Heel veel succes samen.
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 22:23

Wat een werk, maar als moeder heb je dat graag voor hem over!

Super van je zoon dat hij het dan ook zo waardeert. Succes beiden en ik hoop dat het met een goed resultaat beloont wordt!

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 22:51

Succes allebei, en groetjes ook aan Storm

Liefs

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 23:15
Heel veel succes!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 23:16
Veel succes allebei

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
shoppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shoppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 07:16
Veel succes!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 07:18
Heel veel succes hoor !
Ik haak nooit af!

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 07:47

wat goed van je dat je je zoon zo helpt en wat een goede tip om dat in andere kleuren te doen.

mijn zoon (11) is ook dyslexies en hij is nog onder behandeling. Maar die tip houd ik even vast. Ik moet hem ook altijd helpen met alle toetsen want dan haalt hij wel hoge cijfers. Hij heeft wel het gelukt dat hij nu alle toetsen samen met de juf maakt en zij hem alles voorleest zodat hij precies weet wat er staan.

heel veel succes voor jou en natuurlijk je zoon. en nu maar hopen dat al het werk een mooi resultaat op mag leveren.

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 08:48
Super van je dat je je zo inzet! Het lijkt misschien heel normaal, maar niet iedereen doet dit! En wat lief van je zoon dat hij dit beloont met een bos bloemen!
De tijd voor haken en breien komt vanzelf weer

Enne..... Yentoff, wat een bijzondere naam.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 09:11

Wat een inzet, maar je krijgt er veel liefde voor terug hé, ik duim voor een goede uitslag

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:19
Originally posted by Daymoon Daymoon wrote:

Wat een werk, maar als moeder heb je dat graag voor hem over!

Super van je zoon dat hij het dan ook zo waardeert. Succes beiden en ik hoop dat het met een goed resultaat beloont wordt!

ja tis dan ook een echt schatje de Yentoff

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:20
Originally posted by Fien Fien wrote:

Succes allebei, en groetjes ook aan Storm

Liefs

danke Fientje , alles super met Storm hoor , groeit als kool

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:21
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

wat goed van je dat je je zoon zo helpt en wat een goede tip om dat in andere kleuren te doen.

mijn zoon (11) is ook dyslexies en hij is nog onder behandeling. Maar die tip houd ik even vast. Ik moet hem ook altijd helpen met alle toetsen want dan haalt hij wel hoge cijfers. Hij heeft wel het gelukt dat hij nu alle toetsen samen met de juf maakt en zij hem alles voorleest zodat hij precies weet wat er staan.

heel veel succes voor jou en natuurlijk je zoon. en nu maar hopen dat al het werk een mooi resultaat op mag leveren.

ik doe dat zo al jaren met kleuren werken voor hem , kan die veel beter volgen .... werkt prima

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:23

Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Super van je dat je je zo inzet! Het lijkt misschien heel normaal, maar niet iedereen doet dit! En wat lief van je zoon dat hij dit beloont met een bos bloemen!
De tijd voor haken en breien komt vanzelf weer

Enne..... Yentoff, wat een bijzondere naam.

zoals ik al zei is Yentoff een hele lieve jongen , die is het zonnetje in huis en niks is teveel voor hem .

tja  die is nu 16j en heb de naam nog nooit eerder tegengekomen . aparte naam voor een aparte jongen

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:24
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

Wat een inzet, maar je krijgt er veel liefde voor terug hé, ik duim voor een goede uitslag

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:25
bedankt allemaal  voor de steun
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:36
Komt vast helemaal goed.succes met alles.?
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 13:50

Wens Yentoff en jou heel veel succes met de examens. Lijkt me lastig om nadat je samen zo intensief hebt gestudeerd hem elke dag weer los te moeten laten omdat hij het examen toch echt zelf moet maken. Kan me voorstellen dat je mee zou willen om hem extra te helpen.

Fijn dat hij zelf ziet hoe je hem meehelpt. Kan me het verhaal van een adhd-er nog herinneren wat ik een tijdje geleden hoorde. Hij maakte ook altijd met zijn moeder het huiswerk. En hij kende zijn les van buiten. Maar toen hij het cijfer terug kreeg had hij een 1. Zijn moeder kon zich daar niets bij voorstellen en ging naar school om de toets in te zien. Wat bleek, de leraar had gezegt dat als je klaar was je naar huis mocht gaan. Dus had de leerling zijn naam ingevuld en het blaadje ingeleverd. De vrijheid riep. Hoe kan je nu nog rustig een toets maken als je net te horen hebt gekregen dat je naar huis mag als je klaar bent? Dat was voor deze adhd-er echt te moeilijk.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:57
Veel succes met de exames en hoe is het al met jouw buurvrouw
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns