Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tommie forumt ook

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tommie forumt ook
    Posted: 05 December 2011 om 11:20

Als ik rond 11 aan m´n bakje koffie zit, ben ik ook hier op het forum te vinden. Vind dat altijd zo gezellig. Tommie mijn valkje ook! Hij zit dan altijd bij mij op z´n speeltuintje. Hij wilt zien wat voor moois jullie allemaal hebben gemaakt

http://s5.postimage.org/l544jicoj/003.jpg

http://s5.postimage.org/4g2onlg37/002.jpg

adult image hosting

Ik haak nooit af!

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 11:22
Wat een leuke foto's.
Lijkt me gezellig voor jou, zo'n kleine meekijker in de buurt.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 12:41
oh dat is gezellig!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 12:55
Dat is lekker gezellig met zijn 2 op het forum en vind hij het ook gezellig hier
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 13:04

Jaaaaaa.....Tommie vindt het ook heel gezellig op het forum

Hij zit altijd mee te kijken, en dan vrolijk te fluiten, kletsen en beatboxen .

En vindt jullie creaties hartstikke mooi.....net als ik trouwens

Ik haak nooit af!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 13:33

héél leuk 

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 13:59
Wat leuk.  Vliegt hij zo maar rond in jullie huisje? Lijkt me heel gezellig.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 14:20
Aaaawww mooie Tommie 
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 19:02
ooh, geef een dikke knuffel van me of een pootje, hoe doe je dat bij zo'n beessie ??!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 23:15

Originally posted by Bloemenvrouwtje Bloemenvrouwtje wrote:

Wat leuk.  Vliegt hij zo maar rond in jullie huisje? Lijkt me heel gezellig.

Ja....en dat is ook heel gezellig als ie met me mee komt forummen. Dan krijgt ie ook een koekje waar ie heerlijk van kan smullen. Maar ik heb nog meer vogels hoor , en die zijn net als Tommie ook altijd uit de kooi. Behalve als ik weg moet, of ´s nachts, dan gaan ze hun kooi in. Heb 6 grijzeroodstaartpapegaaien, Krelis die al 67 jaar is, Harry, Toon, Geertje, Ko, Janneke, dan 1 edelpapegaai Lientje, 1 BonteBoertje papegaai Teuntje, 2 Muspapegaaietjes (kleinste soort papegaai ter wereld) ze heten Otje en Sientje, en dan natuurlijk die ondeugende Tommie .

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 23:16

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

ooh, geef een dikke knuffel van me of een pootje, hoe doe je dat bij zo'n beessie ??!!

Hihi Marlene, het kan allebei. Tommie kan zelf ook kusjes, knuffeltjes en pootjes geven .

Ik haak nooit af!

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 23:38
lief is dat he, ze kunnen echt knuffelen en kruipen dan een beetje in je nek en verwachten dan dat je hun ook in hun nekje krouwt, klein of groot, dat willen ze allemaal. Je krijgt zooo ontzettend veel liefde van dieren en je kunt er lekker tegen aan kletsen en zo je sores een beetje vergeten
lydia wijsbroek
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 23:40

Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

lief is dat he, ze kunnen echt knuffelen en kruipen dan een beetje in je nek en verwachten dan dat je hun ook in hun nekje krouwt, klein of groot, dat willen ze allemaal. Je krijgt zooo ontzettend veel liefde van dieren en je kunt er lekker tegen aan kletsen en zo je sores een beetje vergeten

Ik ben het helemaal met je eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 14:37
Doe hem de groetjes, als je dit leest. En geef hem dan ook maar meteen een extra krouwtje. Het is vast een gezellige boel bij jullie met al die vogels. Heerlijk dat ze niet in hun kooi hoeven te blijven. Vogels moeten de ruimte hebben vind ik altijd.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2011 om 23:06

Vind ik ook Clara

Mijn overbuurvrouw heeft 2 grijzeroodstaarten die altijd.....echt altijd in de kooi zitten .

Ze mogen er nooit uit.....krijgen bijna geen aandacht en alleen maar zaadvoer

Vind het zo zielig.

Ik kook zelfs elke dag voor m´n gaaies.

De ene dag rijst met groenten, en de andere dag pasta met fruit.

Verder krijgen ze tussendoor lekkere noten, als ik koffie drink krijgen ze koekoekie (hahahah dat roepen ze als ze zien dat ik koffie zet). Ontbijt beginnen ze met een boterham en met gekookte havermout met eivoer en roosvice of paprijst met banaan. HOEZO VERWEND??????

Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 08:45

Wat geweldig om te zien en te lezen! : )

xx

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 10:02

Wij hebben er precies zoeen!

Hij heet Kiko. Ik vind vogels leuk maar ze moeten wel huisdieren zijn en geen gekooide dieren. Kiko is er veel uit en heeft ook een eigen speeltuin. Hij kan zijn naam zeggen en fluit veel dingen na.

Ook heeft hij een vriendje, Plukkie, en die komt logeren als mijn schoonzus en zwager met vakantie zijn. Hij is net gisteren weer opgehaald na 3 weken logeren.

Kiko gaat ook naar Plukkie als wij met vakantie zijn. En het is heel bijzonder want het gaat vanaf de 1e dag goed. Ze zijn samen uit de kooien en spelen met elkaar

Ook speelt Kiko met de jongens. Hij "pikt" hun lego of playmobil om aandacht te vragen en de jongens vinden het prachtig.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:16
He, wat leuk; een valkparkiet. Op mijn 20ste heb ik er eentje gekregen. Dat was geen bonte maar een witte met hetzelfde kuifje en gele veertjes op z'n kopje en die oranje vlek. De mijne heette Ouray en was dol op spelden en rijgdraden uittrekken. Tijdens het muziekmaken deed hij ook mee. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 10:23

Wat lief hahahahah.....ja het kunnen lieve grote deugenietjes zijn hoor

Tommy zit nu ook weer mee te forummen . Hij heeft het druk met z´n koekje

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 12:34

Hier een fotootje van onze Kiko

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns