Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bedankt...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bedankt...
    Posted: 15 December 2011 om 09:25

Lieve allemaal,

Ik wil jullie namens onze gezinnen nogmaals enorm bedanken voor jullie steun tijdens de ziekte en na het overlijden van mijn lieve mooie Mama  die hier actief lid was op het forum. Het heeft ons enorm gesterkt en er voor gezorgd dat we met zijn allen de komende tijd weer wat beter kunnen dragen.

Heel bijzonder hoe warm jullie met zijn allen er altijd voor elkaar zijn. Ook voor mij terwijl ik slechts "de dochter van..." ben.

Op het forum lees ik op het moment heel veel verdrietige dingen. Fijn dat er dan mensen zijn die aan deze lieve hobbydoosjes en hun familie denken.

Een hele dikke knuffel van mij voor jullie en ik hoop tzt ook mijn knutsels met jullie te kunnen delen.

Knufs en een dikke kus, Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 10:24
Gite................
Ik haak nooit af!

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 10:31
Fijn dat jullie er steun aan
hebben! En ik ben erg benieuwd
naar je knutsels tzt
groetjes nathalie
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 10:32

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Gite................

Jij bent echt zo'n schat!

xx

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 12:47

En ik vind het fijn dat ik je moeder heb mogen ontmoeten. Ze was echt een schat. We zijn er helaas nooit aan toegekomen om samen een kroketje van de Lidl te nuttigen.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 15:14
ook een knuffel van mij voor jou Gite
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 16:15
Van mijn kant ook een dikke knuffel en dat is toch normaal dat wij elkaar steunen in goede en slechte dagen
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 20:41
Het is fijn dat jij juist door dit moeilijke gebeuren er bij bent gekomen. We hebben je leren kennen door het overlijden van je moeder. En dat is een zonnige kant aan een heel donker zwart gat. Blijf maar lekker veel bij ons komen. En knutsels of niet, knuffels en meepraten is hier ook van harte welkom. Dus voel je tot niets verplicht.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2011 om 19:27
Wij vinden het ook fijn dat je je prettig bij ons voelt, al was de reden waarom je bij ons verzeild raakte nou niet de leukste reden. Maar ik ben blij dat je je bij ons welkom voelt en je lekker met ons meekletst.
Een hele dikke
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 16:15
Gite, wat fijn dat je hier je plekje hebt gevonden.
Ondanks alles wens ik jou en allen die je liefhebben, goede dagen met verdrietige en mooie herinneringen.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 19:39

Dank jullie wel lieve allemaal!

Knuffels en heel veel liefs, Gite

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 13:27
ook een knuffel van mijterug
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns