rondbreinldn zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 December 2011 om 17:21 |
hoi hoi
was bij zeeman voor rondbreinaalden hadden ze alleen maat 4 en 5
ik wil graag 7 of 8 hoe zit dat bij zeeman bij jullie in de buurt? bij de winkel waar ik meestal kom zijn ze een stuk duurder dan bij zeeman ik zag op de dropsite ook van die leuke plasice naalden in kleurtjes die waren ook niet zo duur alleen niet hier in de buurt te koop helaas
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zal kijken, ik heb je adres al.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
shoppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Januari 2007 Status: Offline Points: 107 |
Hier in de buurt lag ook alleen 4 en 5.
Breinaalden hebben ze hier helemaal niet meer. Groetjes, Jolanda |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En hij zit al in een envelop, morgen zoek ik naar een bus met wijdere opening en dan komt ie naar je toe. Ik heb zelf een pro-knittset of hoe dat ding heet. En daar zat ie ook in, dus ik heb een dubbele.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
wow Magtelt wat ontzettend lief en attent weer van je Bedankt ik zal je nog even pmmen
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Het is gelukt, het was beredruk op het winkelcentrum en bij Bruna, maar ik hoefde me alleen maar tussen de drommen door te wurmen om wat brieven te posten. Ik vraag me wel eens af waar al die mensen vandaan komen, eten die alleen met de feestdagen?
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |