Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Terug van erg weggeweest!

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
my-angel View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer my-angel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Terug van erg weggeweest!
    Posted: 17 December 2011 om 14:35
Hoi hoi allemaal,

Ik was al niet erg actief door tijd gebrek. Maar wegens een ongeluk je met een paard ben ik minimaal 5 weken niet aanwezig geweest.

6 november val ik met paard en al. Paard doet alles om niet op mij te vallen maar helaas stond er nog een hindernis.  Waar ik op te recht kwam. Ambulance gebeld die er in 2 min. was en naar het ziekenhuis. Onderzoeken niks te vinden (ik had buik pijn) terug naar huis. 11 nov. ik kan niet meer van de pijn en om 5.00 uur 's morgens brengt mijn man mij terug naar het ziekenhuis. Uit eindelijk na een MRI blijkt dat ik een gescheurde mild heb en door het oog van de naald gekropen ben (of eigelijk op dat moment nog steeds er probeer door heen te komen.) naar de IC 5 dagen duizend apparaten aan mijn lijf, permanent iemand aan mijn bed en niet eten drinken want als het maar een beetje erger word moet de milt eruit. Ik kom die dagen goed door. (mede dankzij de morfine). Naar een eigen kamer langzaam weer leren eten. De dag dat ik naar huis mag komt er aan. de 3 weken (-1 dag) zitten erop ik ben buiten de gevaren zone. Zaterdag 27 nov. net op tijd om mijn 12.5 jarig huwelijk thuis bij mijn man te vieren. Die maandag.
Nog even mijn haren borstelen voor mijn man mij komt halen. In 1 x verga ik van de pijn in mijn art streek dat uit straalt naar mijn linker arm/schouder.
Meteen groot alarm gelukkig niet mijn hart, maar wat dan???  Sh*t de milt is opnieuw gescheurd. Blijkt uit de MRI met spoed naar de operatie kamer, weg gemaakt via kijk operatie, te veel bloed, te gevaarlijk. at er daarna allemaal met mij gebeurd is schijnt niemand te weten.... althans voor een tijdje.

Ondertussen komt mijn man aan in een lege kamer!
Het gaat niet goed met Uw vrouw wij weten niet of zij het haalt (werd hem even bot mee gedeeld met onze oudste naast hem) Een zuster brengt hun naar mij ... tenminste dat probeert zij, ik ben niet meer op de OK, niet in de uitslaap kamer, niet op de IC ????? Ik ben verdwenen.
Meneer gaat U maar naar huis (minimaal 70 minuten rijden) als wij meer weten bellen wij U wel. 5hoe kun je nu iemand die totaal overstuur is waar van je niet weet waar zijn vrouw is die je net verteld heft dat ze het waarschijnlijk niet haalt naar huis sturen en zeker op afstand.

Maar goed uiteindelijk lag ik weer op de IC is hij gebeld en het hele verhaal begon weer van vooraf aan. Weer naar een kamer Alleen nu kwam er een complicatie bij kijken vocht om mijn longen. weer IC ...  4 puncties waarvan 1x ruim een liter vocht en 1x bijna 2 liter vocht. De laatste keer hebben ze al het vocht weten te verwijderen en omdat het bloed om mijn milt af nam kon mijn long weer groeien.

Ik ben nu thuis mag eigelijks niks zelfs niet lang recht op maar ik ben thuis en met veel rust en bepaalde oefeningen moet alles goed komen.

Liefs Martina

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 15:22

wow wat een verhaal

heel veel sterkte en beterschap voor jou en je famillie

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 15:26
Ik zit dit met kippenvel te lezen, wat een verhaal. Heel veel beterschap en sterkte gewenst
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 15:36

Zo, dat is nogal wat.

Doe het rustig aan en heel veel sterkte.

Groetjes,

Marianne

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 15:58
Wat veel en wat spannend! En wat honds om jouw man zo weer naar huis te sturen.
Tjonge, zo komt er heel wat op jullie af zeg!
Sterkte hoor en beterschap.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 16:19
Jeetje wat een vreselijk verhaal, ontzettend veel sterkte met het herstel!
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 16:27
Zo, lijkt wel iets uit een film. Hopelijk knap je snel op. Sterkte en een voorspoedig herstel gewenst.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 16:45
ik neem aan, dat je niet meer gaat paardrijden, hoe moeilijk dat ook is, wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel.
lydia wijsbroek
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 17:38

Tjong... wat heb jij en zeker je familie veel meegemaakt. Ik hoop dat je langzaam weer beter word. Ik zal/ga aan je denken.

Heel veel sterkte !!!

Groet Woutera

Back to Top
my-angel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer my-angel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 18:21
Dank julie wel allemaal!!!! Zeker weten dat het nu langzaam aan de goede richting opgaat.
Het maakt ons gelukkig uit eindelijk alleen maar sterker!!!

Groot voordeel ik ben 10 % van mijn gewicht kwijt. Nog 30 te gaan

Uh Lydia, mijn paard staat letterlijk te trappelen om weer aan het werk te gaan (ik ook eerlijk gezegt) En ik had ook een ander ongeluk kunnen krijgen. Ik rij al zo'n 35 jaar (ben er ongeveer op geboren) en zal het nog heel wat jaren blijven doen.

Nogmaals dank allemaal en grote knuffel Martina
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 19:38

Martina, dat is héél wat, wat je meegemaakt hebt

ik wens je héél veel sterkte, en een spoedig herstel 

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2011 om 20:10
Een spoedig herstel gewenst
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 13:23
HEE VEEL STERKTE TOEGEWENST!!!
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 14:01
Heel veel beterschap toegewenst.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 14:49
Een spoedig herstel gewenst wat hebben jullie wat meegemaakt pfffff.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 16:19
Tjonge dat was niet een keer door het oog van de naald gekropen maar twee keer. Heftig hoor. Ik kan me voorstellen dat je inderdaad aardig wat gewicht kwijt bent geraakt. En maar goed ook. Anders was je misschien niet eens door het oog heen gekomen. Hoop dat je nu snel op weg gaat naar een goede gezondheid. En wens jou en je familie samen met je paard een heel mooi 2012. (En nu jullie dertien jarig huwelijksjubileum maar uitgebreid vieren?)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 16:46
heel veel sterkte en zou het eens goed uitzoeken hoe dat met je man zo heeft kunne gebeuren dat was bij de beestenaf probeer de verantwoordelijke daarvoor aante laten spreken waren bijna twee ongelukken die in het zieken huzouden eindigen nogmaals sterkte voor het hele gezin Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 17:13

.....wat een verhaal.. !!!!!!!!!

ik wens jou BETERSCHAP en STERKTE ook voor je gezin

groetjes geesje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 22:32

wouw wat een verhaal zeg.

wat heb jij een boel engeltjes op je schouders zitten.

ik wil je een heel goed herstel toewensen en een hele fijne dagen want daar zullen jullie door alles wel heel veel van gaan genieten.

Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2011 om 15:50
Wat een verhaal zeg, ik wens jullie heel veel sterkte en ondanks alles hele gezellige feestdagen en een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar.

Groetjes Gerda
Groetjes Gerda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns