dagje Oberhausen |
Reageer
|
| Autheur | |
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: dagje OberhausenPosted: 19 December 2011 om 17:34 |
|
Afgelopen zaterdag ben ik met een groep mensen met een touringcar naar Oberhausen geweest. We hebben daar de kerstmarkt bezocht en het enorme winkelcentrum Centro.
Wat een mooie en vooral grote kerstmarkt was dat. We, ik ook, hebben genoten hoor. Maar het was me er druk, je snapt niet waar al die mensen vandaan komen. Er zijn maar liefst 14.000 parkeerplaatsen en er kunnen ik weet niet hoeveel bussen geparkeerd worden. Lekker koffie met gebak genuttigd en ook een broodje bockworst of curyworst, dat hoort erbij hè. Nog een paar kleine kerstdingetjes gekocht en leuk gewinkeld in de middag maar de hand op de knip gehouden, want het is allemaal zo verleidelijk. Ik denk dan in mezelf: heb ik dit echt nodig? Antwoord:nee, dus niet kopen ook al is het leuk afgeprijsd. Op de kerstmarkt was een grote variëteit aan gebreid spul te koop, sjaals, poncho's in alle soorten en breimodellen, mutsen en petten, handschoenen, kniekousen, noem maar op. Echter geen los breigaren om zelf iets te maken. Veel kraampjes met handnijverheid zoals glas geblazen dingetjes, houtsnijwerk-ook uit Oostenrijk, gerookte ham-spek-worst, in de steenoven gebakken brood-koek-enz. , zelfgemaakte sieraden, POPPENKLEERTJES voor diverse soorten poppen, zelfgemaakt speelgoed, er was voor iedereen wel wat bij. Ik vind dat zo'n dagje is aan te bevelen. Alleen was het zo gauw weer om. Maar het was echt fijn. Groetjes, Tineke01
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 December 2011 om 19:11 |
|
Wat fijn voor jou dat je een gezellige dag hebt gehad
|
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 December 2011 om 19:56 |
|
Klinkt geweldig!!
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 December 2011 om 20:21 |
|
Oh, daar ben ik een aantal jaren geleden ook geweest, gezelig en
druk was het toen ook al. |
|
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 December 2011 om 10:25 |
|
Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad lijkt me heel mooi om zoiets eens mee te maken.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 December 2011 om 10:47 |
|
Dat was het, ik was met een groepje van 3 dames. Wij hebben afgesproken dat we volgend jaar weer gaan, om verder te kijken. En ook voor de onderlinge gezelligheid.
Groetjes, Tineke01
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 December 2011 om 17:09 |
|
Je komt daar wel in de stemming hè?
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 December 2011 om 13:00 |
|
Wat klinkt dat leuk en gezellig. Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt. Ook van al die ambachten die je er kon zien. Ik moest wel grinniken om je zin: je snapt niet waar al die mensen vandaan komen. Ik snap het wel hoor. Je kwam zelf al met een volle bus aan.... |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |