de update |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 December 2011 om 21:22 |
Lieve hobbydoosjes,
Ik ga zeker de patronen inscannen en doorgeven maar zie het nu even niet zitten. Heb bericht gehad,de bloedwaarden van mijn dochter zijn terug gestegen. de behandeling pakt dus niet aan. Ik ben er echt het hart van in. Daarom vraag ik jullie geduld te hebben tot na nieuwjaar zodat ik nu eerst alle even op een rijtje kan zetten. Groetjes en dank voor het begrip. IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
|
lieve inge heel veel sterkte!!!! ik denk aan jou en je gezin!!! |
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een teleurstellend nieuws.
Neem je tijd om het te verwerken en wij lopen niet weg hoor. |
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inge sterkte!
|
|
|
|
vlijtig liesje
Hobbywonder Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte Inge
Doe het rustig aan Wij hebben de tijd groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach lieve Inge, geen wonder dat je moed je even in de schoenen zakt...hè toch, wát een tegenvaller...denk nu alleen maar aan jezelf en aan je gezin meis en kom hier alleen maar kracht vandaan halen en laat het inscannen maar wachten tot je het weer ziet zitten, wij duimen voor jullie mee dat er een verandering ten goed komt, heel veel sterkte!!!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte Inge. Ik zou me maar niet druk maken om het inscannen hoor, jijzelf en je gezin zijn vele malen belangrijker nu. Een hele dikke
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Doe rustig aan Inge......er zijn nu dingen die veel belangrijker voor je zijn.
Heel veel sterkte......ik denk aan jullie..... Liefs.... |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooh maar Inge, daar hoef je helemaal niet over in te zitten. Ik vind het niet meer dan logisch dat je helemaal niet met de patronen bezig bent! De dames moeten maar even wachten. Er is genoeg ander materiaal beschikbaar om te maken, toch?
Wat naar dat de behandeling niet aanslaat. Dat is toch niet wat we met z'n allen gehoopt hadden. Ik hoop dat we snel weer een goed bericht van je horen. Tot die tijd wil ik je heel veel sterkte wensen! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte, Inge.
Ik weet niet over welke patronen het gaat, maar je dochter is honderdduizendmiljoen keer belangrijker. Kom maar op het forum om kracht op te doen en troost te vinden. En laat het patronen zoeken en scannen even aan anderen over. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar sluit ik me bij aan!
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte voor jouw dochter, jezelf en je gezin en je hoeft je niet druk te maken om de patronen, dat begrijpt toch iedereen.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inge, heel veel sterkte toegewenst, groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inge, heel veel sterkte en een dikke
|
|
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inge veel sterkte voor de ganse familie
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
zorg eerst voor je zelf en je familie dan pas voor ons die patronen waar je het over hebt komen van zelf wel wer eens aan de beurt zoals al eerder is gezegt er zijn genoeg andere patronen in omloop om iedereen vorlopig wel even bezig te houden sterkte Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
nu kom je familie op de eerste plaats
heel veel sterkte |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte Inge
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
Héél veel sterkte en een dikke knuffel groetjes rita |
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte gewenst.
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |