Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drops 134-6

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
san1959 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer san1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: drops 134-6
    Posted: 05 Januari 2012 om 10:37

hallo ik ben sandra ik heb een vraag over patroon drops 134-6

ik moet nu gaan afkanten voor de armsgaten ik heb 62 steken op de naald + 2 kantsteken nu moet ik minderen als volgt 1-1-2-2-3-3- aan het begin van de volgende 2 nld is 58 steken

dat zijn er volgens mij maar 4 minder ??? en hoe moet aan het begin van de volgende 2 nld dat is voor mij onbekend

wie weet er raad

groeten sandra

sandra
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:43
Omdat je schrijft dat je nu 62 steken hebt denk ik dat je in maat L maakt. daarbij hoort het derde getal uit de reeks .. hier dus het getal 2. je moet de komende 2 naalden dus steeds 2 steken afkanten aan het begin van de naald. Dan kom je uit op 58 steken.
afkanten aan het begin van een naald gaat het zzelfde als afkanten aan het eind van je breiwerk ... je kunt eventueel op youtube een filmpje zoeken.
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 11:41

je hoeft toch ook maar 4 steken kwijt te raken ???

Kijk maar naar je schema

Daarna brei je door tot de gewenste hoogte voor jouw maat en ga je steken op een hulpdraad zetten voor het midden van de hals en vervolgens afkanten aan weerszijde van de hals

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns