Insignes voor de bouwclub |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Januari 2012 om 23:14 |
Ik ben insignes aan het maken voor onze bouwclub (Carnaval). Omdat ik niet meer aan de wagen mee kan bouwen, (kan dat niet meer opbrengen ) heb ik voorgesteld dat ik de insignes voor dit jaar maak die bij de wagen horen . Dat kan ik dan lekker op m'n gemak thuis doen.....in plaats van in het "bouwkot". Het moeten er een vier- a vijfhonderd worden !!!!! Schilderen: Hier eentje die af is:
Oeps......volgens mij heb ik dit verkeerd geplaatst.......moet eigenlijk bij creaties staan toch? Of maakt het niet uit? Kan het zelf niet verplaatsen.....kan iemand dit voor mij doen? |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes en doorzettingsvermogen. Pfff 500!!! Groetjes, Lida |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Allemensen, wat een hoeveelheid. Succes ermee. Het ziet er wel heel vrolijk uit
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoooo, dat zijn er nog al wat! Aan de anderre kant toch leuk dat je zo ook jouw bijdrage kunt leveren!
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn hemel, dan heb jij nog een hoop werk te doen, succes!!
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pfff, dat is echt veel! Marileen, wat ben je toch altijd actief!
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat veel. Wie weet krijg je na verloop van tijd nog wel hulp en duik je met een paar andere lieve dames in je knutselhut. Maar het lijkt me wel heel leuk dat je toch mee kan bouwen op deze manier. En toch nog kan zeggen: daar gaat onze kar.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is zo.....nu kan ik me toch nog een beetje nuttig maken voor onze club
En het is leuk om te doen.......en lekker warm binnen ipv in het koude bouwkot Er staat daar wel een heteluchtkanon, maar het is toch niet zo lekker als thuis |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier hoor veel maar wel plezant werkje
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
pfff, zoveel. je hebt nog even voor het carnaval is maar dan nog... petje af hoor.
|
|
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahah ja dat duurt nog ff.....maar eigenlijk wil ik ze ruim van te voren af hebben Oh ja....en er moeten ook nog speldjes opgeplakt aan de achterkant.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |