Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De gang mooi opknappen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De gang mooi opknappen
    Posted: 22 December 2011 om 23:37

Anthony gaat in de Kerstvakantie m'n gang opknappen. Ben zo blij. Niet dat ie nu afschuwelijk is oor, maar ik wil hem graag anders.

Het nisje wordt bruin en bovenin maakt ie balkjes waar ik leuke dingen aan kan hangen.......dus dat wordt leuke spulletjes haken en breien

Hebben jullie ideetjes? Ik dacht ook aan hartjes, kransjes, vogeltjes e.d

Ik haak nooit af!

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 23:49
......mijn huis wordt gerenoveerd en ik verheug mij erop..........ben al plannen aan het maken......
groetjes geesje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 07:24

Ooooohhh leuk Geesje

Hier is dat in april en mei gedaan. Alleen zul je veel moeten poetsen, tenminste dat was hier,

die mannen maakte wel een grote puinhoop. Maar dat hoort erbij hè? Het moet eerst een rotzooi zijn voordat het mooi is

Ik haak nooit af!

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 07:32

wat een leuk vooruitzicht zeg.

wat dacht je van een mooie tak met daarop een paar vogeltjes?

 

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 08:24
Succes met de opknapbeurt
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 10:47

Vind het echt leuk hoor!

Jaaaaaa een mooie tak met vogeltjes kan ik er ook in hangen......LEUK!!!!!

Ik heb toch heel veel takken, stokken en stronken voor de papegaaien. Oh ja.....ik kan dan zo'n mooie dikke druivenstok gebruiken

Maar ik moet ook kleine dingetjes maken die ik aan haakjes kan hangen aan de balkjes.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 11:07
Baboesjkaatjes?

Je zou telkens een ander thema kunnen maken en ophangen.

Bloemen, groente en fruit, elfjes, vogeltjes, andere diertjes. Engeltjes met Kerst, die zweven dan boven je hoofd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 11:09

Dat zijn echt leuke ideeèn van je

Ik heb ook een haakboekje met bloemen, groenten e.d.

Engeltjes is ook heel leuk........hihi zweeft Robertje boven me

Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 12:53
Zelf heb ik nog steeds het plan om ergens (bijvoorbeeld in de gang) een seizoensgebonden hoekje te maken. Dus al je bloemen of planten, handwerk en knutselarij in de kleuren en sfeer die op dat moment in de natuur aanwezig zijn.   
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 13:26
Marileentje, ik ga voor jou een klein roodborstje haken voor op de evt. tak, je kerstkaart was zó mooi, dat roodborstige beestje is voor mij namelijk al jaren het symbool voor m'n moeder, die in 2008 op 95jarig leef-tijd overleed, dus de kaart was helemaal in de roos....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 23:19

Wat lief van jou, Marlene .

Ik ben er heel blij mee......en ook omdat ik dan ook een aandenken heb aan je mama

Zoals beloofd....een foto van het nisje in de gang. Het is nog niet helemaal klaar hoor, de stokken moeten ook nog opgehangen, en Anthony gaat ook de voordeur en het kozijn nog schilderen. Het nisje was eerst beige/geelachtig, maar ik wilde het graag donkerbruin. Tjahh.....ik hou van ouderwets


En deze druivenstokken komen erin, waar ik dus oa het mooie roodborstje van Marlene aan kan hangen


Ben er zo blij mee

 

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 08:11

mijn huis wordt gerenoveerd en ik verheug mij erop niet op,

vanaf nu tot novenber gaat het gebeuren,

nieuwe dak... nieuwe ramen en kozijnen ....nieuw keuken... nieuwe badkamer op een andere plaats .... nieuwe wc...... nieuwe meterkast met meer groepen... enz enz ezn...

alleen de muren blijven staan .

zie er zo tegen aan

groetjes grietje



groetjes grietje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 22:58

Nou dan staat je nog wat te wachten Grietje

Maar het zal wel mooi worden

 

Nou de druivenstokken hangen ook op......nu nog leuke spulletjes eraan hangen

Zaterdag gaat Anthony het deurkozijn schilderen

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 14:33

Das een hele klus Grietje, Ik kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet. Steeds de herrie en de rommel. Maar als het af is kan je er zo van genieten. Ik kan er van meepraten. Wij wonen zes jaar in ons huisje en hebben alles aangepakt. Inderdaad, alleen de muren zijn blijven staan. Nog steeds niet klus moe zijn we nog steeds bezig. Soms mopper ik heus wel op de rommel. Maar als ik dan weer zie wat ik allemaal al gekregen heb van die handige man van mij (hij doet echt alles zelf, soms met een beetje hulp van zijn vader maar verder kan hij echt alles.) weet ik weer waar ik het voor doe. En dan is het de moeite dubbel en dwars waard.

Marileen, bruin is hartstikke in. Tenminste dat zie ik overal nog steeds om mij heen. Wij hebben donkerbruine meubels. Vrienden van ons ook. Mijn zwager ook. En we hebben taupe kleurige muren. Ik combineer het dan wel met paars/aubergine en ben op dit moment weg van die oker gelige kleur. Zo mooi vind ik dat. Zo zonnig. Niet dat ik dat al in huis heb hoor. Maar ik denk er wel hard over. Kan volgens mij best bij donkerbruin en taupe.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 15:42
wél ff gedukd hè Marileentje want roodborstjes zitten errug lang te broeden maar als ze er 1maal zijn...;-)))) m.a.w.: IK ben níet zo'n snelle vogel als jij!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 16:22
Heel mooi gedaan ik kijk ook al uit naar mijn verandering voor de ramen ,nu komt er veel koude door de ramen en zeker met die wind
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 20:02

Marileen, het wordt echt mooi joh, daar zullen je takken met haaksels goed op staan, en inderdaad een leuk idee om de thema's af te wisselen, dan kun je voorlopig vooruit met handwerken!

Grietje, ik kan me voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet maar je krijgt er waarschijnlijk wel iets moois voor terug. Het is wel veel hoor wat er gaat gebeuren!

Wij krijgen deze maand een vaste trap naar de zolder en deze wordt dan gelijk helemaal geisoleerd en een kamer gemaakt, 3 weken rommel. Ik heb er ook heel lang erg tegenop gezien maar heb nu iets van laat maar komen, ik zie het wel. Maar ik zal ook blij zijn als het voorbij is en denk maar aan de ruimte die we erbij krijgen, heerlijk!

groetjes Annelies ;)
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 23:19
Zo echt wel lekker dat je dan veel ruimte bij krijgt! Heb je toch hulp, want dat kun je wel gebruiken
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 09:26
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

wél ff gedukd hè Marileentje want roodborstjes zitten errug lang te broeden maar als ze er 1maal zijn...;-)))) m.a.w.: IK ben níet zo'n snelle vogel als jij!!!

Oooohhhh....sorry....maar zo bedoel ik het ook niet hoor Marlene ........doe maar rustig aan....het is niet m'n bedoeling om je op te jagen . Ik heb wel geduld hoor.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 23:01

Kijk de 2 druivenstokken hangen op en ik heb er al 1 vogelhuisje aan gehangen en een leuke lappen pop opgezet.

 


Ik ga er natuurlijk nog meer aan hangen . Morgen is het koopzondag en ga ik een paar van die rieten hartjes halen. De rest maak ik zelf . Leuk!!!!! Ik ga beginnen met Paasspulletjes

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns