Waar kopen jullie je wol?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Channie78 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Januari 2012 om 21:11 |
Hallo allen,
Ik woon in Rijswijk, maar waar kopen jullie nu je wol??. Den-Haag, Rijswijk, Delft, Wateringen, Zoetermeer.... En namen van de winkel??? Groetjes Chantal ![]() |
|
![]() |
|
Channie78 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh, ja... Welk merk en type wol vinden jullie fijn om mee te haken???
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik gebruik alle acryl van de Zeeman en Wibra. Het is perfect en werkt heel lekker. Ze hebben regelmatig andere kleuren en verschillende soorten |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
ik haal ook mijn wol bij de zeeman en wibra.
|
|
groetjes Karina
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
ik haal mijn garen bij Zeeman, Wibra en een lokaal winkeltje waar ze katoen van Phildar verkopen. Wol zelf haal ik nooit als het 100% is. Vorig jaar een combi van acryl en wol bij de lidl gekocht wat zalig breit.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wibra is ook de winkel waar ik regelmatig iets haal. Onlangs was er een nieuwe hobbyzaak gekomen. Lekker groot en binnen een half jaar over de kop. daar heb ik nog flink wat wol van ingeslagen.
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wibra, zeeman, action, maar ook ons kleine wolwinkeltje. over het algemeen heb ik acryl. maar voor sommige dingen gebruik ik katoen. wol eigenlijk nooit.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Ik haak meestal met Catania, wat ik in een wolwikel haal en wol bestel ik vrijwel altijd via internet. Ik heb een helkel aan werken met acryl dus bij Zeeman etc. kan ik niet terrecht.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
het ligt eraan wat ik maak ik koop hier bij renske, in mijn woonplaats Gennep bij de wolhoek en soms ook bij zeeman |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik haal het ook bij de zeeman wibra en nu zag ik dat euroland ook leuke en goeie wol hebben echt super
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
vaak bij de wolkraam hier op de markt . voor knuffels e.d garen van zeeman wibra of een enkele keer van de action . dan moet je wel op het verfbad nr letten |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
hobbyland/euroland wibra zeeman breicaravan wolwinkeltje bij ons Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Eerst ga ik mijn eigen voorraad gebruiken, heb ik me voorgenomen................. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Als je op google intikt : hobbywinkels op een rij, krijg je een lijst per provincie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Vooral bij Zeeman en Wibra
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |