Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar is Gite?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar is Gite?
    Posted: 08 Januari 2012 om 18:58
Heb ik het nu goed dat ik Gite al een tijdje op het forum mis?
Waar is ze?
Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 19:16
Kerstvakantie, gok ik...
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 22:54
Ja dat zou kunnen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 22:58
Gite heeft het hier toch gezegd?
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 23:06
Dan heb ik dat berichtje zeker gemist
Ik haak nooit af!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 10:30
zie haar ook al niet bij de zwanen en dat is niets voor haar.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 20:38
Miste haar ook al. Wat heeft ze gezegt? Dat ze vakantie heeft? Want dan heb ik dat berichtje ook gemist. Maar ik ben er rond kerst zelf ook een weekje niet geweest. Dus dat zou natuurlijk heel goed kunnen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 23:42
Ja, want ik miste jou   
Ik haak nooit af!

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 13:42
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar Gite was volgens mij tijdelijk op het Forum.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 14:46
ik denk dat niet ze komt regelmatig langs
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 22:47
Heb ik het dus verkeerd begrepen.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 08:17

ja kan best dat het wat minder wordt want ze was er eerst veel omdat haar moeder hier kwam en toen is overleden.

Maar goed ook dat zegt niks, want zo ben ik hier eigenlijk ook terecht gekomen....

en ik ben er ook nog steeds.

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2012 om 12:19
Gite is er weer.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 10:02

Ik ben er weer hoor, was inderdaad weg met de kerstvakantie en de weken ervoor zo druk met kerst op school bij de kinderen. De weken weg waren heftig, heb een behoorlijke tik op mijn kop gehad. Was ook jarig, 2e kerstdag, was blij dat ik me met mijn gezinnetje kon verstoppen. 

Sorry...., had het even wat duidelijker moeten berichten, het is niet de bedoeling dat jullie je zorgen maken! Ben nu na maanden weer begonnen met fanatiek sporten (Zumba, Dance Out, Fitness en Cardio), voel me al weer een heel stuk beter.

Ik ben er vanaf nu weer zo goed als dagelijks hoor om jullie moois te bewonderen en jullie te volgen.

Liefs, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 10:55
Gelukkig, je bent er weer. Normaal hoef je je niet te verantwoorden hoor, maar we hebben je een beetje geadopteerd voor de komende tijd. .
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 11:10

Originally posted by pippie pippie wrote:

Gelukkig, je bent er weer. Normaal hoef je je niet te verantwoorden hoor, maar we hebben je een beetje geadopteerd voor de komende tijd. .

Lieffff! Nou maar even wat foto's van wie jullie geadopteerd hebben dan!

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 11:50

Gite,wat een schitterende foto van jullie samen.

groetjes Frea

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 14:55
Pracht foto's. Als ik het zo zie heb je de lach en de wangen van je moeder
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 15:02
Prachtige foto's
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 15:09
Mijn trots, mijn kindjes! We zagen er wel allemaal moe uit. De foto's zijn afgelopen kerstvakantie genomen.
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns