klein vraagje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Januari 2012 om 20:05 |
Ik heb een vraagje wat misschien erg simpel is maar ik vraag het me steeds af Kan je een haakpatroon wat beschreven staat in rijen ook in spiraal vorm haken of gaat dat niet Ik wil een kitty sleutelhangertje haken maar ik heb een patroontje wat beschteven staat in rijen Ik doe dat niet graag en kaak liever in spiraal Weet iemand of dat kan Dank je wel voor jullie antwoord groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hoor. Kan gewoon. Ipv de halve vaste om te sluiten en de losse,
maak je gewoon 1 vaste. Even goed opletten met tellen. |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
leg dan tussen de nieuwe toer een makeerdraadje zodat je toch weet waar je bent gebleven
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Het hangt er wel van af, het kan natuurlijk niet zomaar. Bedoel je met 'in rijen' dat je heen en weer haakt, zoals een lapje? Dan kun je niet zomaar in de rondte gaan haken. Maar als je met 'in rijen' bedoelt dat een rondje afgesloten moet worden met een halve vaste, en een losse voor de volgende ronde, en dan gewoon doorhaken (dus niet keren!), dan kan het wel. En dan is het wat de dames hiervoor schrijven, afsluiten met een halve vaste en een losse voor de nieuwe ronde kunnen worden overgeslagen.
|
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Dank je wel voor jullie reactie Ik heb het geprobeerd en
het lukt Alleen even opletten met tellen Heel erg bedankt groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |