vraag ivm babydeken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
shanna1903 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Januari 2012 om 17:19 |
ik ben met een babydeken bezig maar ik heb en probleem
het is de bedoeling dat het gebreeën wordt met wit en licht roze maar het moeten vlakken zijn. ik heb al uitgeteld dat ik per 15 cm 40 steken nodig heb maar het is de bedoeling dat het als volgt komt roos wit roos wit wit roos wit roos roos wit roos wit wit roos wit roos iemand een idee hoe ik dit kan doen zonder dat ik elke keer de draad moet doorknippen en zonder dat ik allemaal aparte vakjes moet breien ik heb al enkele keren geprobeerd maar ik krijg mijn kleuren niet mooi aan elkaar gezet en heb altijd gaten. alvast bedankt |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bij een overgang naar een andere kleur draai ik de draden altijd een keer om elkaar
je kunt ook lossen blokken breien en deze later aan elkaar maken |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je kunt op de grens van de kleuren de draden vrij strak om elkaar heen slaan bij elke naald. Je zult dan toch met 4 bolletjes moeten breien, denk ik. Zo krijg je dan geen draden die achterlangs meelopen.
Om een vierkant te breien moet je dan wel meer naalden breien dan 40, ik schat 60 naalden. Maar mochten er gaatjes ontstaan, dan kun je daar later lintjes doorheenrijgen, net of dat de bedoeling was. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nanske ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 11 |
Altijd weer die lieve fijne en duidelijke antwoorden. Wat ben jij toch een wondermeid! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |