Mail? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Januari 2012 om 12:56 |
Hebben jullie ook mail gehad over een gestolen tas, tijdens een reis van een hobbydoos, met de vraag geld over te maken? Ik weet niet wat ik hiermee moet, dus graag jullie reacties. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ook! Ik heb de mail als ongewenst aangemerkt en weggegooit. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi fien nog niets gekregen dus dat wordt opletten meid
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog niets gehad ,maar bedankt voor de waarschuwing
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook (nog) niks gehad. Ik zou het ook als ongewenste mail bestempelen en weggooien. Zoiets past niet bij het imago van de "Echte Hobbydoos". Maar bedankt voor de waarschuwing.
|
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nog geen mail gehad maar ik zal het in de gaten houden.
Wel wat raar om zo geld te vragen. Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook ik kreeg zoiets met de naam erbij van spickeymum erbij,ik heb het gauw weg gegooit,want west union bank is geen betrouwbaar iets .marktplaats waarschuwt hier altijd voor,
|
|
|
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
De bank zou haar niet kunnen helpen en alle papieren zaten in de tas. Jips, jebt PM. Groetjes, Fien |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is vast spam. Ik heb niets gehad. Maar als ze via via de mail van een van ons gehackt hebben dan kunnen ze dus uit jouw naam een mail sturen terwijl jij er zelf niets van weet. Zo zou je de grootste rellen kunnen krijgen. Naast het feit dat ze je dus op deze manier geld afhandig willen maken, maken ze ook nog mooie vriendschapsbanden kapot. Smerig dit soort praktijken. Niet op ingaan en zeker niets overmaken.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de mail wel geopend, maar net even de virusscan over de pc laten vliegen.
Heel jammer als het echt waar blijkt te zijn, maar dan is er altijd nog een NL'se ambassade waar je je toe kunt richten. Ik ga niet in op dit soort vragen. Iemand Spikeysmum toevallig een mail gestuurd met de mededeling dat er uit haar naam zulke mails verstuurd worden? |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog geen mail gezien
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ook een mail gehad en gewoon teruggestuurd met de vraag of dit van haar kwam in dit geval naar spikesmum, heb ook al een rare mail van Smimske gehad, mijn virusscanner zei toen weggooien.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
kreeg bericht terug van yvonne, dat haar mailadres is gehackt de mail komt dus niet van haar
ZE IS NOG NOOIT IN SCHOTLAND GEWEEST |
|
lydia wijsbroek
|
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja die heb ik ook gehad. Maar gelijk verwijderd.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit hier met open mond te kijken. Wat een achterbakse aktie, eigenlijk gewoon crimineel toch?
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, het is spam. Het kan iedereen gebeuren dat ze je e-mailadres hacken en gebruiken voor dit soort rotzooi. Ik heb het als ongewenst bestempeld en weggegooid. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi dames ik heb nog geen mail ontvangen alleen heb ik
gisteren avond wel problemen bij de creatie dat ik een topic niet kan openen en krijg ik een vermelding dat er maleware is ondekt gelieve deze niet te openen |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ook een mail ontvangen was van yvonne heb hem direct verwijdert vond het maar een raar mailtje Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem ook gehad wel weg gegooid maar had er wel een beetje een raar gevoel bij gelukkig is hij niet van haar.
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien een tip voor Yvonne:
Even al je contacten een mail sturen dat deze mail niet beantwoord moet worden. Wie weet zijn er mensen die erop reageren. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |