De Russische manier van aanhechten |
Reageer |
Autheur | |
Spikeysmum
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Juni 2011 om 19:15 |
Op deze video zie je de Russische manier van aanhechten. Drops heeft ook zo'n soort video. Ik vind het een fine manier. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is prachtig heel goed hartelijk dank
|
|
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een handige tip, t ziet er heel makkelijk uit. ga ik beslist eens proberen
groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel voor de tip, staat bij mijn favorieten, ga ik ook eens uitproberen , groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super dat ga ik zeker proberen
dank u |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is handig! Bedankt voor de tip.
|
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb deze techniek dus gisteren ontdekt bij het naaldbinden (waar je absoluut niet kunt knopen en afhechten een drama is, en ik ben er helemaal stapelverliefd op geworden. Wat een geweldige manier om raden aan elkaar te maken - en wat doodzonde dat ik dit niet al jaren geleden heb geleerd. Dit zou gewoon standaard in ELK handwerkboek en eigenlijk zelfs in elk volledig brei- of haakboek moeten staan. Zou me bij heel veel dik haakwerk ook ontzettend veel geknoop en spaghetti en.....later onstane gaten hebben gescheeld.
|
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
francis2
Groupie Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie het NU pas, Echt geweldig. Al mag die vrouw wel eens naar de manicure, want zo'n lange schoepen van nagels is toch niet jedat. Heel onpractisch met handwerken. Nu kan ik ook de restjes opwerken en ook gewoon een nieuwe bol aanhechten. zit je nietmeer met dat vervelende draden inwerken. (vooral bij éénkleurige draden), Of ook bij truien die onderweg van kleur veranderen. Zit het meteen ook muurvast. Bedankt in iedergeval voor deze tip |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat grappig ik heb datzelfde filmpje ok al eens geplaatst volgens mij wat een belachelijke nagels he |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Pauli
Groupie Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 67 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig! Ik ga het gelijk proberen!
|
|
Groetjes,
Pauli |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
dit vind ik echt een geweldige uitleg en met die lange nagels kan deze dame maar toch mooi heel goed handwerken
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
had het nog nooit gezien maar dit is echt een hele goeimanier van draden samen voegen en echt niet moeilijk Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hijs deze even op, ik hoop dat het filmpje nog op You tube staat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
wow heel handig zeg.
Ga ik zeker uitproberen !!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi allemaal,
hahaha zat meer naar de nagels te kijken dan naar de uitleg!! maaaaaaaaaar geloof dat ik m snap ga het vanavond nog proberen met mn bezemsteel stola, want mn bolletje is bijna op, waarom wist ik dit niet jaren eerder? groetjes marian |
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kende deze al van het kijken op YouTube filmpjes (lol, kan ik tegenwoordig ook meepraten dat ik op YouTube kijk hihi), alleen voor het maken van mijn ami's werkt het niet echt.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt mij dat je dan toch wat dikke steken krijgt, daar je een stukje met dubbele draad haakt of breit ?!?
Ik haak of brei met een nieuwe draad verder en knoop ze dan voorzichtig aan elkaar en werk later de draadjes aan de binnenkant weg. Bij amigurumi laat ik de draden gewoon hangen ! |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi allemaal,
gelijk geprobeerd, word idd ietsje dikker, een paar steken maar en met mijn bezemsteel haak stola zie je er nix van. ga het zeker vaker zo doen!! groetjes marian |
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super te weten dat je het eigenlijk niet ziet.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisterenheb ik het geprobeerd voor mijn wintersjaal en idd het wordt iets dikker. Echter als je het niet weet zie je er niets van en het scheelt weer wegwerken van losse draadjes.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |