mini hondjes haken nu bij kruitvat |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Januari 2012 om 17:45 |
dames voor wie het heeft gemist bij de trekplijster nu teverktijgen bij het kruitvat mini hondjes haken voor 2,50 Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
lindatjuh
Duizendpoot Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aah, goed dat je het zegt, ik loop er meteen nog even heen
om te kijken! |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
staat in de nieuwe folder dus vanaf dinsdag Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze al dankzij een lief hobbymutsje!!!
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk! Ik heb het boekje al, heb het via de bestelshop Hobbydoos een keer gekocht, maar ik ga het wel halen voor een verjaardagskadootje voor een dinnetje
De folder heb ik nog niet, zal dit weekend wel in de bus vallen |
|
lindatjuh
Duizendpoot Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow, vandaar dat ze het niet hadden, hihi! Dan dinsdag maar
even kijken! Bedankt voor de tip! |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat het dezelfde boekjes waren als die ik hier bij Renske had gekocht, maar het zijn andere Echt heel leuk! Heb er ook voor een dinnetje van mij , voor Marlene en voor mezelf. Gelukkig want het waren ook de laatste hier bij Kruidvat.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er zó blij mee, Marileentje, die Anthony...hadden de dames nog commentaar op z'n aankopen ?? ;-))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welke heb je bij Renske gekocht? |
|
francisca
Post Options
Thanks(0)
|
die van renske zijn de zelfde als die van het kruidvat alleen zijn die van het kruitvat op goedkoper papier gedrukt inhoud is het zelfde Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
lindatjuh
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de 2 boekjes afgelopen dinsdag gekocht, ben er erg
blij mee! Nogmaals bedankt voor de tip! |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahaha ze vonden het heel leuk dat ie als man zijnde ging leren om minihondjes te haken en vrouwengezichtscreme ging gebruiken tegen de rimpels hahahah |
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
Had ze al wel in huis geleend van oma...ach ja voor die prijs kan ik er niet laten...heb ze dan ook vandaag nog even gehaald...
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik sta al vanaf vanmiddag buiten te kijken of de postbode er aan komt, K O U D ;-)))) geintje maar reken maar dat ik vanaf maandag op de uitkijk sta, wel binnen maar toch !! Zit de anti-rimpelcreme er ook bij Marileentje, die helpt bij mij toch niet meer hoor, hoeft ook niet..zijn LEEFrimpels, zeg ik maar ! |
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahahah gekke Marlene .
De creme zit er niet bij, maar ik wil wel een potje nasturen Bij mij helpt het ook niet hoor.....ik zeg altijd maar dat het lachrimpels zijn Ach jah......het hoort er nu eenmaal bij hè. Je bent toch al verkocht en geleverd |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik had echt geluk in wageningen had ik echt de allerlaatste ik ben er echt super blij mee en bedankt voor de tip want anders had ik het niet geweten
|
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
Marileeeeeeeeeeen, ze zijn binnennnnnnnnnnnnnnnnnn, superbedankt !!!! Wát een pr8 boekjes joh en wat een snelle levering....de postbode had blijkbaar geen last v.d. kou want supersnel bezorgd, graciassssssssssssssssssssss !!!!!
|
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
You're welcome
Vind het echt heel leuk dat je er blij mee bent Lief hè die schetige kleine hondjes |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er nog net twee gevonden bij een van onze Kruitvaten: Minihondjes haken en Meer minihondjes haken. Samen € 5.
Zelf heb ik ze allang, dus ik heb ze gekocht voor een hobbydoos, die geen Kruidvat in de buurt heeft of moeilijk de stad in kan. Wie ze opgestuurd wil hebben moet wel rekenen dat er porto á € 2,60 bjkomt. Afhalen kan ook. Bijvoorbeeld op de hobbydoosdag. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt,als je van dit topic de email nog aan heb staan dan wil ik graag de boekjes van je kopen op jouw hobbydoosjesdag. Als ik niets hoor dan stuur ik je van de week een gewone mail. groetjes Frea. |
|
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |