Garen action |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Januari 2012 om 16:00 |
Vanaf maandag bij de Action:
![]() per stuk
0.79
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
o,o,o,o, mijn portemonnee is van uienleer.
De tranen springen in mijn ogen als ik hem open doe ![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
hi hi pippie dat is een goeie die moet ik onthouden
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Het is dun garen, maar lekker zacht. Ik heb gelukkig nog genoeg er van.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Ik gebruik die regelmatig, ik haak dan vaak met dubbel of 3-dubbel draad.. Ideaal
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik mag niet heb net catania gekocht voor het vestje dat ik ga maken ik kan niet aan de gang blijven |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik mag ook niet. Heb net twee grote tassen vol wol en katoen van een kennisje gekregen.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Blijf deze wol goed in de was? Vindt de wol
van de wibra na het wassen wel zacht,maar lubberig ,een beetje groter.Dit heb ik alleen bij deze wol.En was toch echt niet warm etc.30 gr. Ook al een andere haaknaald grote geprobeerd. |
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
ooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww.......waarom wordt het ons och altijd zo moeilijk gemaakt????????
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Mooie kleuren... Kan ik mooi mutsen e.d. van haken voor de winter... maar ik moet van mezelf eerst mijn voorraad opmaken... Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Want het is echt niet duur...
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
ja marileen ze maken het ons echt moeilijk he
maar ik mag niet eerst de voorraad weg werken gggrrr en ik heb een belofte gedaan en dat probeer ik toch maar te houden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sjaal gaan maken met de winterprik voor de deur |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik liep deze week al elke dag te zeggen: "Ik doe het niet, ik doe het niet", vanwege de Lidl reclame en nu moet ik volgende week hetzelfde zeggen vanwege de Action en de Aldi. En toen zag ik felblauwe bij Wibra die ik echt heus nog niet had, en gemeleerde zwartwitgrijze bij Zeeman in fluffy en in glad.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik zou graag willen weten of deze wol geschikt is om er een granny square (baby)deken/plaid van te haken. En ik zou ook heel graag willen weten of dit garen tegen een wasbeurt kan. |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Ben benieuwd hoe groot de ruimte moet zijn als we al onze wol van alle hobbydoosjes bij elkaar zouden leggen
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
willywortel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Hoi hetwich ik had er ook al iets over gevraagd.Zie een stukje hierboven. Vindt het ook zonde als het niet kan.Je bent dan wel heeeeeeeeeeeeeel lang bezig geweest.En je heb niets. Dat vindt ik wel zonde dan. |
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
O o verleidelijk.
|
|
![]() |
|
Het is heel dun garen, ik gebruik het vooral voor poppenkleren en die geef ik weg, dus hoe het zich in de was houdt, weet ik niet. Iemand op het forum gebruikt het dubbel.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik heb het nog nooit gewasse
Haakt wel fijn, vind Saskia persoonlijk fijner. |
|
![]() |
|
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
IK GA DINSDAG FF KIJKEN!!!!!Hihi,van wol kan je nooit teveel hebben toch??????
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Misschien handig om te weten, maar de action is op maandagochtend ook vaak open. Even op internet gluren of dat bij jouw action ook zo is. De aanbiedingen zijn vaak snel op...
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |