Grote maten |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | ||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 December 2011 om 22:17 |
|
Ik heb een aantal patronen voor grote maten gescand en wil ze naar de eerste twee aanvragers sturen. Het gaat om gehaakte en gebreide patronen, dus geef duidelijk aan welke je wilt of dat je beide wilt.
S.v.p. geen PM's over dit topic, gewoon hier reageren. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zou ik allebei mogen? gehaakt en gebreid?
|
||
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||
zonzoekster
Groupie Lid sinds: 25 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb wel interesse in de gebreide versie.
Ik zal ze dan ook weer doorsturen. |
||
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zou ik de gehaakte versie mogen ontvangen.
en natuurlijk stuur ik ze door. groetjes belinda |
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eugenie heeft beide, Zonzoekster de gebreide en Belja de gehaakte.
|
||
wat rozengeur. |
||
Henneke
Duizendpoot Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 189 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oh ik heb ook wel interesse in beide . Wie oh wie zou ze willen doorsturen aan mij ? Magtelt bedankt hoor !! Grt Henneke |
||
Groetjes Henneke
|
||
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
henneke je hebt mail......
|
||
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||
1gul
Duizendpoot Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ooh mag ik ook..?
Alvast bedankt! Groetjes, |
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zou ik ze ook allebei mogen?
|
||
lydia wijsbroek
|
||
degros
Groupie Lid sinds: 16 Februari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zou ik ze ook allebei mogen hebben Alvast bedankt |
||
zonzoekster
Groupie Lid sinds: 25 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als er iemand alleen interesse heeft in de gebreide, mail
laat het me dan weten, dan mail ik die direct door. |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lydia heeft allebei.
|
||
wat rozengeur. |
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
degros vermeld svp je mailadres op de regel bij msn messenger in je profiel, nu heb ik geen mailadres, anders mij een mailtje sturen, s.v.p. GEEN PM
|
||
lydia wijsbroek
|
||
zonzoekster
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik weet het, maar ik wil niet alleen maar inhalig zijn, wil namelijk best iets terug doen, maar heb zelf geen patroontjes omdat ik nog maar net weer begonnen ben met breien. |
||
degros
Groupie Lid sinds: 16 Februari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Je doet al iets terug als je patronen doorgeeft. Ik verzamel al patronen sinds mijn kinderen klein waren en kijk maar naar mijn leeftijd, bovendien heb ik veel geërfd. Dat is fijn maar dat wens je toch niemand toe. En je kunt je ervaring met andere hobbydozen delen, dat is goud waard. Als je vertelt wat bij jou fout ging, scheelt dat anderen uithalen. |
||
wat rozengeur. |
||
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
degros van jou kwam er een mail terug, welke heb je nu binnen, heb het voor de 2e keer geprobeerd en de mail kwam terug, heb nu de mailtjes van Magtelt direct door gestuurd, is het alleen geen pdf file maar losbladig
|
||
lydia wijsbroek
|
||
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
zonzoekster, je hebt ze nu ook allebei als het goed is
|
||
lydia wijsbroek
|
||
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
|
hebben jullie ze nu binnen?
|
||
lydia wijsbroek
|
||
1gul
Duizendpoot Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb nog steeds niets binnen? Ik zou graag de gehaakte versie willen ontvangen. Als het kan
Groetjes, |
||
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |