Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mr. Jummy

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mr. Jummy
    Posted: 30 Januari 2012 om 18:25
Ik heb dit bericht al geplaatst bij patronen......dus verkeerd.
Misschien kan iemand het weghalen?
Maar ik ben heel het internet aan het afstruinen voor het haak of breipatroon van Mr. Jummy van de Sultana.
Nergens te vinden, en ik weet dat het bestaat, heb het ooit eens gezien.....maaaaaaaar waar????? Ik weet het niet meer.
Misschien kan iemand mij aub helpen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 18:26
Heb het berichtje dat ik verkeerd had gepost zelf weg kunnen halen ....hahahah 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 18:31
Ik heb nooit gezien dat je hem zelf kon maken, alleen was ie ooit bij de Sultana te krijgen. Het liep storm.

Met een paar goede foto's ervan kun je misschien een poppenpatroon aanpassen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 21:05

vlg mij is er een hele tijd terug ook iemand geweest die daar naar vroeg.

ik weet eigenlijk of er toen reacties opzijn gekomen.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 11:45
ik moet er niet aan denken om ruitjes te breien of haken  De pop is waanzinnig, ik had er ook 1 maar die is bij mijn ex achtergebleven 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 12:43
Ja een naaipatroon zou handiger zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 12:49
Ja dat ben iik ook nog aan het zoeken, maar kan dat ook nergens vinden 
Ik haak nooit af!

Back to Top
lady22 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lady22 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 13:26

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 13:30
Ella, je kunt je vraag beter in een nieuw topic/ander topic stellen. Er zijn al wat topics over haakpatronen van sesamstraat. Hier komen de mensen alleen om te reageren op de vraag over Mr. Jummy...
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 13:31
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

ik moet er niet aan denken om ruitjes te breien of haken  De pop is waanzinnig, ik had er ook 1 maar die is bij mijn ex achtergebleven 

Oeh balen... Is terugvragen geen optie?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 13:31
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ja dat ben iik ook nog aan het zoeken, maar kan dat ook nergens vinden 

Mocht je het ooit vinden, dan zou ik het ook heel graag willen hebben. M'n zusje vind Mr. Jummy geweldig, maar we hebben niet genoeg Sultana's gegeten destijds...
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 13:37
Originally posted by lady22 lady22 wrote:

Wie o wie heeft voor mij haakpatronen van sesamstraat.

zoals ieniemieni,pino,bert en ernie enz

Ben al langer op zoek maar heb ze nog nergens kunnen vinden.

Alvast bedankt GrElla

Het is handiger voor je als je er een apart topic voor aanmaakt. Zeg nou zelf, als iemand sesamstraat-patronen in de aanbieding heeft, gaat hij/zij niet bij een totaal ander topic kijken of iemand daar naar vraagt, toch?

Heb je de zoekfunctie van het forum al geprobeerd? Zoeken op 'sesamstraat' in alle forums en zeker weten dat je wat vindt.

Groetjes

Carla

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 14:41
Hoikes,
ben even gaan googlen en zag een foto op Hyves.
Als ik die pop goed bekijk denk ik dat ze realiseerbaar is met het
haakpatroon van Bert van Ernie
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 15:15
Okee, ik kon het natuurlijk niet laten om even te gaan zoeken...

Naaipatroon van Mr. Jummy heb ik gevonden. Via een engels iets... Beetje onduidelijk allemaal, maar via deze link kun je dat zelf beoordelen

Klik hier

Via de officiële Mr. Jummy fan-Hyves heb ik ook nog even gezeurd om het patroon, en via een andere site die via google tevoorschijn kwam ook. Zodra ik daar meer op hoor, dan laat ik dat hier uiteraard weten...

Mocht er iemand een Mr. Jummy hebben die ik uit elkaar mag slopen om een patroon van te maken, dan zou ik dat met alle liefde en plezier willen doen. Mr. Jummy is daarna waarschijnlijk niet meer in de oorspronkelijke staat te herstellen, dus maak alleen van dit aanbod gebruik als je 'm kwijt wil...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns