Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Koningsdochter Clara

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Koningsdochter Clara
    Posted: 03 Februari 2012 om 10:37
Oooooohhh.....ik vind het zo ontzettend spannend 
Morgen is onze lieve Claartje uitgerekend
Ze is al een paar daagjes niet op forum geweest.........zou ze aan "gang" zijn ?????
Ben zo benieuwd hé!!!
We gaan allemaal peettante worden
Ik haak nooit af!

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:21
Leuk he  Hoop dat ze een voorspoedige bevalling heeft 
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:29
hopen dat het snel voor haar achter de rug zal zijn 
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:44

ze had ook problemen met de laptop toch?

dat schreef ze een paar dagen geleden en alleen als ze bij haar schoonouders waren kon ze even komen kletsen.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 11:54
Mijn moeder zong vroeger een lied dat ging over: het liefste kind, een Koningskind, het liefste kind van 't land....ging over een kleedje dat gemaakt werd (misschien wel gehaakt;-) ''vrouwkens komen vragen, wie dat kleed zal dragen..en dan: het liefste kind enz...'' maar Claartje voelt zichzelf een ander soort Koningskind, met een Hoofdletter...we persen alvast mee Claar!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 13:31

zal ik ook meepersen?

ik beval niet maar lanceer babys heb ik bij die van mij ook gedaan

is clara er lekker snel vanaf

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 13:49
Originally posted by drempt drempt wrote:

zal ik ook meepersen?

ik beval niet maar lanceer babys heb ik bij die van mij ook gedaan

is clara er lekker snel vanaf

Dat doe ik ook.

ik hoop dat als ze bezig is dat de kleine er niet al te lang over zal doen en het met clara en de kleine straks helemaal goed is zodat ze lekker kunnen genieten met z'n allen.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 14:03
Hopelijk lanceert zei ze ook.
Ik heb geperst. En geperst, maar beide keizersnede geworden. Beide
tijdens het indalen te ver doorgedraaid en sterrenkijkerijen geworden.
Mijn tweede was ook te groot, paste niet z goed. Au au au

Ik heb dus 2 kindjes, maar mijn gevoel 4 bevallingen gehad
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 15:33
Ik word een beetje zenuwachtig!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 18:01

Nou praat me er niet van

Oudste had een te grote schedel en lag in volkomen stuit (met tenen in zijn oren), dus dat werd een keizersnede.

De jongste werd ik van ingeleid en dat liep helemaal niet, dus infuus op maximum en gevolg: stresskind!  
Gelijk geknipt en hem eruit gehaald en toen mocht de gynaecoloog aan het handwerken. Ze hield maar niet op met hechten en toen ik vroeg": "Ben je Winnie de Pooh met al zijn vriendjes in mijn d..s aan het borduren of zo?" kon ze niet meer van het lachen.

Ik kom ieder jaar op controle (vanwege verzakkingen  ) en dan zegt ze gelijk als we binnen zijn: "daar is mevrouw Pooh!" en dan begint ze weer keihard te lachen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 18:30
Onze oudste lag niet in stuit, maar had wel een groot hoofd. Dus dat werd knippen . En natuurlijk hechten . En de volgende dag weer omdat de hechtingen los gelaten hadden . En dat heb ik gevoeld 

Bij onze jongste werd het ook een keizersnede, maar dat kwam omdat ze met spoed gehaald moest worden. De placenta liet los na een zwangerschap van 33 weken . Maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Al had ik haar natuurlijk het liefste op de gewone manier gekregen.

Ik duim met jullie allemaal mee voor Clara

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 08:24
Vandaag is het de dag dat onze lieve Claartje is uitgerekend!!!!
SPANNEND!!!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 16:54
Originally posted by Jips Jips wrote:

...... "Ben je Winnie de Pooh met al zijn vriendjes in mijn d..s aan het borduren of zo?".......

Ha, ha, ha, ha, hoe kom je er op. Geweldig...!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 22:54
Ooooooohhhh.....wat ben ik toch benieuwd hoe het is met onze Claartje......ik ben gewoon zenuwachtig.....moet telkens aan haar denken.
Ik haak nooit af!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 09:57
ik denk ook aan haar

zou het al begonnen zijn

we wachten en wachten en nog eens wachten
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 12:24
En wachten....en wachten.....
Ik haak nooit af!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 14:13
en wachten
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 17:21
spannend
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 17:33
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr spannend
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 18:31
en nog steeds ....we wachten
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns