Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuw rokje genaaid

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuw rokje genaaid
    Posted: 05 Februari 2012 om 16:41

Uploaded with ImageShack.us

Even iets anders dan haken en breien. Hoewel het nog behoorlijk koud is ben ik toch maar aan het naaien geslagen. Heb nog zeveel mooie stoffen liggen. Toch is de verleiding groot om weer stof te kopen, maar eerst moeten mijn stoffen slinken.(dat duurt waarschijnlijk nog jaren)

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 16:48

erg fleurig!!!!

leuk

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 18:14
Zo leuk wou dat ik dat kon!
groetjes nathalie
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 19:10
Mijn kleindochter moet nog eventjes iets groter groeien ze heeft nu maatje 80 en daar zijn nog maar weinig patroontjes voor te vinden.
Maar de uitdaging om te kijken of ik het nog kan is wel groot, vroeger naaide ik alle kleding zelf voor de kinderen tot winterjassen toe.
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 19:17
Dat is een kleurige etagerok geworden. Voor wie is die? Als je zomerkleren aan het naaien bent en je moet je telkens uitkleden om voor de spiegel te gaan passen in de winter....  brrrrr.... 
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 19:35

Even reageren op sommige berichtjes.

Natie.83- als ik op jouw site kijk word ik jaloers, kan ook breien en haken, is tenslotte mijn generatie (66 jaar) die dat vroeger deed, nu ook weer ter hand genomen heb. Maar meid wat een mooie dingen heb je gehaakt.

Kamilla- ik naai omdat ik het heel erg leuk vind, verkoop het ook weer want ik heb alleen maar (nou ja) 6 kleinzoons.

Essy: dit rokje is maat 104, heb ook voor mijn 2 dochters zelf genaaid, nu af en toe voor de kleinzoons, maar ik vind kleding naaien voor meisjes toch leuker. In kleine maten heb je ook leuke patronen hoor.

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 20:09
Wat een kleurig en fleurig rokje. Je krijgt gelijk zin in het voorjaar 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 20:54
Heel leuk geworden!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 00:54
Wat een heerlijk voorjaarsrokje, leuke kleurtjes
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.125 seconden.
Lang Yarns