elton het schaap |
Reageer |
Autheur | |
claudiaweij
Groupie Lid sinds: 04 Februari 2012 Status: Offline Points: 52 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Februari 2012 om 10:47 |
hallo wie kan mij helpen aan het haakpatroon van elton zou hier heel blij mee zijn groetjes claudia |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
claudiaweij
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel hij is in het engels is dit goed te doen???? en hebben jullie ervaring met deze site groetjes claudia |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een een schatje zeg echt heel leuk maar wel een duur patroon vind ik
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
de patronen van deze site zijn heel goed te doen en vele foto's om alles duidelijk te laten zien. ze zijn zo duur omdat er veel tijd en werk in die patronen zit. Het zijn geen knuffeltjes van 10 cm maar echt grote knuffels en daar zit veel energie in.
|
|
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat denk ik ook wel dat het veel werk is om ze uit te werken en te maken dat geloof ik meteen ik vind het ook altijd heel knap hoe ze dat allemaal voorelkaar krijgen, maar het blijft toch een hoop centjes en dat bedoel ik niet als klacht of zeuren echt niet hoor want het is gewoon heel veel werk maar voor dit geld heb je ook hele leuke boekjes met nog meer patronen er in snap je hoe ik het bedoel
|
|
claudiaweij
Post Options
Thanks(0)
|
heb me er even in verdiept maar je kunt daar alleen met paypal betalen en dat heb ik niet wat nu???? groetjes claudia |
|
nixen
Hobbywonder Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook met een creditcard betalen. Het is echt de moeite waard. Het zijn hele mooie patronen en goed te maken. Wel veel werk maar dan heb je wel wat moois. groetjes Margaret |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Paypal kan je snel en simpel aanvragen en het is super veilig om op die manier te betalen.
|
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn indd veel werk.. Ik heb laatst die opa van haar gekocht.. Heb me er wel op verkeken.. Hij werd ruim 30cm hoog en er zaten toch wel wat lastige dingen bij.. Maar het patroon is het geld zeker waard geweest!!
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
elton deze vind ik ook heel erg leuk, als mijn budget het ooit toelaat ga ik deze mij missschien ook nog wel eens aanschaffen, nadeel om van een minimum inkomen te moeten leven dat vele van deze patronen juist mijn hart stelen
|
|
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
die van christel krukkert in gehaakte beestenboel lijkt er wel op als je de ogen veranderd kom je dicht in de buurt misschien is dat een optie voor de kleine portemonee je zou evt. in de bieb kunnen kijken of even google het is maar een idee hoor ik wil dit patroon totaal niet te kort doen want het is prachtig
|
|
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het schaapje van Christel Krukkert ook aangepast door het met krulletjes te haken (Drops instructievideo: telkens afwisselen 1 toer lussen, 1 toer gewoon). Zie mijn blog voor een voorbeeldje. Als je dan zoals Doortje (Elma?) zegt ook nog de oogjes aanpast, heb je een leuk (kleiner) schaapje dat er wel op lijkt!
|
|
Jolanda48
Duizendpoot Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 228 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ervaring met de site en nog nooit klachten gehad. Je betaald via paypal en hebt binnen half uur na betaling download.
Patronen zijn idd heel mooi en met goede foto's en engels vertaalschema heel goed te doen. Ik heb er een paar gemaakt en ben er zeker trots op.
Op mijn blogspot heb ik verschillende foto's staan, het blijven gewoon superlieve knuffels en helemaal zelf gemaakt, dus supertrots toch
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">
http://jollycreations.blogspot.com/ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |