Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

cirkelvest

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: cirkelvest
    Posted: 11 Februari 2012 om 16:36
Hallo magtelt,ik vraaf dit maar aan jou omdat ik het patroon ook van jou heb gehad maar ik begrijp het begin niet.er staat begin met 8 losse in een ketting maar dan de 2e toer.Daar staan stokjes met losse ertussen maar ik tel er 12 terwijl ikmaar 8 losse heb gemaakt.Het zal wel echt dom van mij zijn maar dat snap ik niet.Ik kan er wel meer in een losse haken maar dat staat er niet en dan ben ik bang dat ik niet goed begin.Ik hoop dat jij mij kan helpen Betty
emailadres is hjpneyts@scarlet.nl
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 16:40
je haakt de stokjes in de opzet van 8 lossen, niet in de lossen zelf, maar in het gat, je haakt als het ware om de losse heen. sorry magtelt als ik in je vaarwater zit
lydia wijsbroek
Back to Top
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 18:40
Heel hartelijk dank en dat zal magteld niet erg vinden maar wat dom dat ik daar zelf niet op kom maar dat komt omdat ik haast nooit schema`s haak maar kan wwer verder mgvBetty
emailadres is hjpneyts@scarlet.nl
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 16:32
er bestaan op dit forum geen domme mensen het is heel normaal dat je niet alles weet maar zo slim ben om het te vragen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 10:16
Ik heb het vest niet zelf gehaakt. Ik heb alleen het patroon gescand en doorgegeven.

De directie stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onduidelijkheden.

Dus ik ben blij als anderen je kunnen helpen.

En inderdaad, noem jezelf niet dom. Domme mensen denken dat ze alles zonder hulp kunnen doen en blijven in hun fouten volharden. Slimme mensen vragen om hulp als ze vastlopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.922 seconden.
Lang Yarns