Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Delete ???? een vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Delete ???? een vraagje
    Posted: 11 Februari 2012 om 20:05
Ineens viel mij op,  dat ik wanneer ik een berichtje plaats, er onder in een blauw balkje staat met daar in DELETE. Is dit voor iedereen zichtbaar of alleen voor je zelf? Misschien een domme vraag maar zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van dit soort zaken.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 20:38
Dat is alleen zichtbaar voor jezelf, het zou wat raar zijn als iedereen
elk bericht kon deleten.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 21:11
Het klopt wat Yopsje schrijft. Ieder heeft de mogelijkheid zijn of haar eigen bericht weg te halen. Maar als er door anderen inmiddels berichten aan toegevoegd zijn, vervalt die mogelijkheid weer. Dit is om te voorkomen dat iemand midden in een serie berichten er eentje verwijdert en daarmee het totale verband verstoort.    
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2012 om 21:53
Bedankt voor jullie uitleg, zelf had ik ook al zo n vermoeden en nu weet ik dus echt hoe het in elkaar zit, fijn weekend verder gewenst hoor.
Groetjes van Jolly

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 12:15

Je hebt ook nog het knopje "edit" daarmee kun je iets in je bericht veranderen als je vindt dat het niet helemaal naar je zin is wat je geschreven hebt.

Groetjes, Lida

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 11:06
Lida, bedankt voor de tip, het knopje "edit" kan ook handig zijn. Meestal lees ik het berichtje nog voor ik het plaats, maar waneer je dit vergeet is er gelukkig nog een oplossing.
Groetjes van Jolly

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns