Eindelijk |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Februari 2012 om 14:41 |
Hoi ,ik kan eindelijk terug op mijn pc ,hij was black out, dan weet je pas wat een gemis, ze hebben hem een beetje opgelapt en nu kan weer verder ,weet niet voor hoe lang maar dat zien we dan wel ,nu vlug alles bekijken
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig, nu kan je weer meedoen .
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoop dat hij het lang blijft doen voor je
|
|
Anne-Marie
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joepieeeeeeeee......daar is ze weer!
Ik zal duimen dat je pc het nog heeeeeel lang goed blijft doen |
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren deden de computer en de telefoon het niet, gehackt dacht ik of probleem bij de KPN. Het duurde wel erg lang en ben eens allerlei stekkertjes en snoertjes gaan bekijken: Niet gehackt en geen probleem bij KPN maar konijnenterreur , vanwege de kou hadden we haar naar binnen gehaald. En ik duim ook voor je dat de pc zich goed houdt. |
|
Groetjes van Jolly
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whahahahahah......ik heb een keertje ook zoiets meegemaakt met 1 van m'n gaaien.
Anthony was op z'n kamer achter z'n pc en riep naar mij: Maaaaaaaaaaaa......doet internet het beneden.....want hierboven doet ie het niet!!!!! Riep ik terug: Jaaaaa hoor, hij doet het hier gewoon. Oepssssssss......zie ik ineens Krelis op de grond uit de hoek komen stappen waar de internetkabel naar boven gaat. Gaat er ineens een lichtje branden bij mij....dus ik zeg.....Krelisssssssssssss, wat heb jij uitgespookt???? Komt ie naar me toe gewandeld, zo van....huhhhhhh.....ikke?????......uhmmmmm....helemaal niks hoor....hoe kom je erbij????? Dus ik kijk in die hoek....en jaaaaa hoor.....had ie de kabel door zitten bijten We hebben toen maar gelijk draadloos genomen, dus die dingen kunnen nu niet meer gebeuren |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha ha ,ik dacht ook eerst aan de kat ,want ze zit altijd achter de pc, Ik heb wel meer kunnen handwerken ,had precies meer tijd ....zou ik zo lang achter pc zittn????
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha,Ha, wat brengen onze lieve dieren toch een leven in de brouwerij en Marileen,die gaaien, ik heb er ook 2, ik zie het helemaal voor me. Wij hebben ook draadloos internet maar uit het modem komen die snoertjes vandaan. En Pareltje de kat kan zoiets ook doen, trouwens wij hebben een kater gehad en hij heette Pareltje!!! |
|
Groetjes van Jolly
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blij dat je terug bent veel lees plezier
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |