panda trui |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Februari 2012 om 08:40 |
hallo dames
ik ben al een tijdje op zoek naar een model van een trui met als inbreimotief een panda het model kwam uit het breischrift van de sandra de jaren 80 maar was het nu 85 of 86 dat weet ik niet meer ,wat ik me wel herinner dat de pande op een bamboestok zat de achtergrond was in het felblauw ,ook stonden er patroontjes bij van de kindermodelen of een gewoon in breipatroon van een leuke pande zou ook al welkom zijn alvast bedankt om te kijken groetjes christine |
|
![]() |
|
rianne35 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuk, mijn moeder heeft een hele tijd geleden zo'n panda trui gebreid, maar ze heeft al haar tijdschriften weg gedaan
![]() |
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |