Patroon gehaakte poncho voor baby born |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Gerlily ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Februari 2012 om 15:00 |
Ik ben op zoek naar een goed patroon van een gehaakte poncho voor Baby Born. Weet iemand of die ergens te koop is of als freebee beschikbaar is.
Groetjes, Gerda |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gewoon ff googlen, staat online
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Gerlily ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Heb ik gedaan maar ik krijg allemaal gebreide boven en ik zoek er eentje gehaakt in granny stripes. Zo een had ik zelf vroeger als kind.
Groetjes, Gerda |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Breibeschrijvingen voor baby-born poppekleertjes.
daar moet je eens bij kijken staat 1 gebreide poncho op voor baby born Groet Geerke |
|
![]() |
|
Geerke, bedankt voor het meedenken, maar ik zoek juist een gehaakte poncho, geen gebreide.
Groetjes, Gerda |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik heb baby born poncho's gehaakt met de poncho van deze site als voorbeeld: http://www.lemondedesucrette.com/2010/10/13/about-ponchos-an d-pattern-d/ Dit was het resultaat, de Uggs zijn gemaakt naar een patroon van Ieke. |
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Yobsje, dat is precies zo eentje als dat ik bedoel. Bedankt voor de link. Ik ga eens neuzen.
Groetjes, Gerda |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
Er is ook een blad Andrea kreativ voor poppenkleren, daar staan geregeld gehaakte poncho's in en andere kleertjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |