Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boekenvoordeel

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boekenvoordeel
    Posted: 22 Februari 2012 om 15:22
zonet liep ik de boekenvoordeel bij ons binnen, en zie dat ze nu ook breigaren en katoen en wat breinaalden verkopen!
hele leuke kleurtjes katoen
weet niet of het bij elke boekenvoordeel is, hier in Vlaardingen in ieder geval dus wel :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 16:57
Bij ons zit de hobbyafdeling in de kelder (Apeldoorn). Daar liggen de hobbyboekjes ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 17:17
dit was echt nieuw voor mij, laten we eerlijk zijn in een boekenwinkel verwacht je geen breispullen :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:07
Dat heet branchevervaging. Daar zijn de supermarkten mee begonnen. Maar wij doen er ons voordeel mee.

wat rozengeur.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:10
Vanuit Schiedam is Vlaardingen (ik neem aan Liesveld) natuurlijk maar een klein sprongetje. Bedankt voor de tip, ik ga zeker even kijken
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:23
ik heb het ook gezien en vond het verre van goedkoop.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:42
In Bergen op Zoom verkopen ze het ook.
Heb het vorige week gezien.
Leuk hé?
Ze hebben best veel hobbyspulletjes hoor
Ik haak nooit af!

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 19:29

Originally posted by haakAB haakAB wrote:

Vanuit Schiedam is Vlaardingen (ik neem aan Liesveld) natuurlijk maar een klein sprongetje. Bedankt voor de tip, ik ga zeker even kijken

Inderdaad Liesveld, en zoals iemand anders al zei niet echt goedkoop, maar het is ook weer niet schrikbarend duur.
Als je dan toch eens naar Vlaardingen komt, op onze woensdagmarkt staat ook een kraam met heel veel breigarens, en het is er meestal druk!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 12:59
De onze heeft altijd een bak met 3 = 2 staan met lintjes, knopen ed.

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 13:01

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

De onze heeft altijd een bak met 3 = 2 staan met lintjes, knopen ed.

die van ons ook, maar het breigaren en katoen en breinaalden was nieuw voor mij

Back to Top
misty View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 14:20
de knoopjes bij boeken voordeel vond ik helaas te groot voor de poppenkleertjes die ik maak.
maar wel wol gekocht bij de wibra een blauwe bol en een witte en 2 verschillende bollen sokkenwol allemaal met 25 % korting.
niet teveel ineens ben nog maar een beginnend sokkenbreier
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 18:32
Euroland heeft soms voor kaartenmakers zulke kleine knoopjes liggen dat ze al bijna te klein zijn voor poppenkleren. In doosjes in hartvorm.

wat rozengeur.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 20:06
Weet iemand zo wat de prijzen zijn van de garen? Ik moet wat inslaan voor een cadeautje en de boekenvoordeel is het dichst bij.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 20:19
Originally posted by misty misty wrote:

de knoopjes bij boeken voordeel vond ik
helaas te groot voor de poppenkleertjes die ik maak.maar
wel wol gekocht bij de wibra een blauwe bol en een witte en
2 verschillende bollen sokkenwol allemaal met 25 %
korting.niet teveel ineens ben nog maar een beginnend
sokkenbreier

Mag ik even vragen hoe de sokkenwol noemt in de Wibra?
Ik denk dat ik die er nog gezien heb.
Groetjes en dank Ingedev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
misty View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 20:24
de blauwe en de witte bol heten saskia,
en de sokkenwol heet er 1 bianca en de andere carina
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 21:33

Originally posted by Venaille Venaille wrote:

Weet iemand zo wat de prijzen zijn van de garen? Ik moet wat inslaan voor een cadeautje en de boekenvoordeel is het dichst bij.

iets van rond de 1,50 voor 50 gram breigaren, katoen was iets duurder

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 23:24
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis, en dan scoot ik met m'n scootiedoo weer ff door naar Boekenvoordeel.
Moet ik nog iets meebrengen voor iemand|? Hobbyboekjes? Haakboekjes? Breiboekjes? Knoopjes? Oogjes? Roept u maar
Ik kan het dan opsturen.....zulke dingen kunnen door de brievenbus, dus zijn de verzendkosten heel laag
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 07:19
Of iets van Zeeman, of Wibra......want daar ga ik ook ff naar toe 

Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 07:52
Marileen, het is niet verstandig dat je met de scootiedoo gaat, je neemt weer veel te veel mee en je zou niets meer kopen toch?
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 08:02
Ik ga gewoon kijken hahahah 
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns