Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poppenkleertjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kreaver View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kreaver Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poppenkleertjes
    Posted: 23 Februari 2012 om 00:05

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar poppen breipatronen van Andrea Kreativ. Heeft iemand misschien deze patronen en zou dat met mij willen delen?

Vera

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 10:05
je kan die boekjes bestellen bij hun site, wij mogen hier uit niets kopieëren helaas. De boekjes zijn ongeveer 10 euro. we hebben wel  andere poppenkleertjes. Veel succes
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 13:13
zo duur zijn ze niet koop ze regelmatig nog geen 4 euro volgens mij, ze zijn ook bij te stellen op hun site, en anders lid worden van de babyborn club delen ze alle patronen kost niets, wel aanmelden en voorstellen
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 18:38
Je even voorstellen stellen wij ook op prijs. Daar is een rubriek voor.

Ik heb twee boekjes met zelf ontworpen kleding voor Babyborn, maar waarom zou ik moeite doen voor iemand die helemaal niets over zichzelf in haar profiel zet en hier meteen maar met een patronenvraag komt binnenvallen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 18:52
Zo is het, Magtelt. En ik zeg het nog maar eens: jouw patronen zijn heel erg leuk!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 19:33
Ja hè en ik heb weer een nieuwe poppenmoeder aangebracht: Pippi ging laatst na een bezoekje naar huis met een blote Baby Born.

wat rozengeur.
Back to Top
kreaver View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kreaver Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 11:52

Volgens mij had ik me een tijdje geleden al voorgesteld, maar mocht dat niet het geval zijn dan mijn excuses. Maar om nu zo aggressief te reageren vind ik niet normaal. Daarom zou ik mij helemaal willen afmelden bij deze site, want hier ben ik niet van gediend.

Hoe haal ik mijn naam hier helemaal uit het bestand/database?

Vera

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Je even voorstellen stellen wij ook op prijs. Daar is een rubriek voor.

Ik heb twee boekjes met zelf ontworpen kleding voor Babyborn, maar waarom zou ik moeite doen voor iemand die helemaal niets over zichzelf in haar profiel zet en hier meteen maar met een patronenvraag komt binnenvallen?

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:52
voorstellen heb je inderdaad nog niet gedaan, en je naam wissen uit hobbydoos gaaat helaas niet, het enigste dat je kunt doen is gewoon niet meer op hobbydoos komen. We zijn hier gewoon een hobbydoosforum met een heleboel enthousiaste mensen. menselijke eigenschap is NIEUWSGIERIG.
We weten graag hoe oud iemand is en welke hobbies die persoon leuk vindt, kleine moeite. wij hebben gewoon moeite met mensen die binnenkomen stormen en alleen maar om patronen vragen en dan niets meer van zich laten horen en vaak nog niets eens vermelden of ze het patroon ontvangen hebben.

Als je lid wordt van de baby Born club staan er diverse Andrea Kreativs in z'n geheel op en ook een aantal gratis patroontjes, verder is Google je beste vriend. Er staan een heleboel gratis patroontjes op het internet, Picasa is ook nog een mogelijkheid
Dit is een onderwerp dat steeds weer opnieuw naar boven komt, vooral als er weer es iemand aangebrand reageerd, bij mij branden alleen de piepers aan als ik weer es te lang op het forum zit.
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 16:13
Ik reageer zo aangebrand omdat ik een abonnement op Andrea heb genomen plus alle oude nummers die er nog waren gekocht. Voorin elk nummer staat duidelijk dat "oma Biggi" er niet van gediend is dat mensen haar patronen doorverkopen en weggeven, zodat zij er niets aan verdiend. Ik heb er zelf een hoop geld ingestoken en dan ga ik niet illegaal delen.

Met meer dan 5000 hobbydozen kunnen wij er best een missen die alleen maar komt graaien.

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 23:52
       Meiden jullie hebben helemaal gelijk
Back to Top
Corrina31 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrina31 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 20:25

Ik vind dat Magtelt ook gelijk heeft.

Groetjes Corrina

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 20:33

Magtelt heeft gelijk hoor, je kunt de Andrea Kreativ ook los kopen en als je daar geen geld voor uit wilt geven kun je ook googlen en gratis poppenpatroontjes zoeken.

Er is zoveel te vinden, maar mijn mening is inmiddels dat mensen weinig zin hebben om daar tijd in te steken. En daar komt Magtelts irritatie ook vandaan. Wij maken dit dagelijks mee.
Ik heb zelf een grote voorraad aan patronen door dagelijks tijd te steken in het afstropen van het internet. Dit zijn gratis patronen gedeeld door enthousiaste handwerksters.

En patroontjes delen uit de Andrea wordt inderdaad echt niet gewaardeerd. Er is zoiets als copyright.

Dus OF 4,-- uitgeven voor een Andre Kreativ OF gratis patroontjes googlen!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 20:47
De dame in kwestie heeft zich niet voorgesteld en alleen maar om patroontjes gevraagd en ontvangen. Vindt het een beeetje raar dat ze zo aangebrand reageerd.

ze is ook niet meer teruggeweest op het forum.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns