nog 1 dag 49 jaar |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Februari 2012 om 09:47 |
ik ben nog 1 dag 49jaar morgen ben ik 50 ik moet eerlijk zeggen dat is toch een raar idee in mijn hoofd ben ik nog maar 30 hebben jullie 50jarige dat ook gehad, ineens zegt mijn zoon "nou mam je wordt oud" raar eigelijk he. ik heb er totaal geen moeite mee dat ik 50 word maar het word je wel aangepraat dat je dan ineens oud ben je ben ineens middelbaar en de oudere onder ons je hoort dat ook vaak op tv volgens mij ben je dat al op je 40st, vinden jullie dat ook of klets ik maar wat ik wordt dan wel 50 maar voel me nog helemaal niet zo
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
je bent zo jong als dat je je voelt. Ik ben 54 en ik ga veel met jonge kinderen om die mij ook jong houden. Moet ook meedoen met touwtje springen en elastieken en voetballen. En tegen je zoon mag je zeggen "de duvel is oud" Morgen een hele prettige verjaardag
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laat je niets aankletsen. Heb met geen leeftijd moeite gehad, maar ik moet zeggen dat ik 70 toch wel een beetje... hhhmmm vond. Ben er inmiddels aangewend. Voel me ook nu nog dertig. Groetjes, Lida |
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ja en het is eigelijk wel lachen ik was 21 toen ik mijn 1st kreeg en 22 mijn 2de en 26mijn 3de dus ik was voor deze tijd een jonge moeder en nu de zoon die dat zei is nog 27 ben ik oud het is toch om te gillen van de lach en natuurlijk heb je oude 50jarige dat zie ik ook om me heen maar niet iedereen ik ben zelf nog zo jong in mijn hoofd ik vind het toch wel raar die stempel
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
je bent net zo jong als jij je zelf voelt. ik ben 35 maar voel me soms net 80 hoor maar soms kan ik me ook gedragen als iemand van 15(zegt mijn man altijd) dus als jij je goed voelt is alles toch oké. een hele fijne dag morgen. |
|
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga even snel plassen want ja ja daar moet ik wel wat sneller naar toe lopen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik heb vergeten je te feliciteren. ( Dus toch echt 70?) Van Harte Gefeliciteerd! Groetjes, Lida
|
|
Nellie
Hobbywonder Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
|
leeftijd is maar een betrekkelijk iets hoor, je wordt elke dag een dagje ouder, maar als je dan opeens zo'n mijlpaal haalt ( 50, 60, enz) gaan mensen er opeens wat van zeggen. Iemand zei ook eens tegen mij, ik was toen 48, Goh Nel wat oud. Nu ben ik 50, en volgens sommigen oud, nou jammer dan, kan er niet wakker van liggen. Ik kan genieten als ik ouderen zien ( zeg maar 80+) die nog zo actief in het leven staan, op de fiets overal naar toe gaan, kijk zo wil ik wel oud worden hoor! |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent zo jong als je je zelf voelt en dat je goed voelt in je vel dan is dat zeker heel goed al een gelukkige verjaardag voor morgen als Sarah langs komt
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ja en weet je jaren hebben wij zelf verzonnen als er geen jaren bestonden dan was iedereen oud die krom loop of er oud uit zou zien bedenk ik me zo ik vind zelf jaren nei zo veel zeggen ja ik trek geen jonge meiden kleren meer aan dat dan weer wel maar dat komt ik vind dat je je moet kleden naar je leeftijd ik draag geen oude jurken of zo maar ik loop niet meer in strakke truitjes of ieni mini rokjes kan ook niet want dan komt er zo'n rol onder m'n truitje uit
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
hey pralientje ik keek even in je [rofiel ennuh vanaf volgend jaar ben jij ook oud nu nog niet hoor
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nog 3 weken 50 en ik kan zeggen er veranderd niets.
Alvast een fijne verjaardag. |
|
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties en wel fijn dat alleen de duvel oud is
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Elma Nu voel ik mij oud maar als alles trug op zijn plooi is van de operatie zal ik mij terug 2 jaar voelen en ik ben tenslotte nog maar 3 maanden 48 jaar hoor vroeger wou men snel verjaren zijn maar nu zegt men ik ben nog maar zo oud |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zat laatst naar een DVD van Carmiggelt te kijken en daar vraagt een vrouw van 93 aan hem "Hoe oud bent u?" Hij antwoord dat hij 63 is. Ze zegt "Dan bent u nog jong, geniet er maar van".
Ik vond als tiener 30 al stokoud, maar je idee daarover schuift op, naarmate je ouder wordt. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alvast een hele fijne verjaardag voor morgen!!! Ik ben zelf (nog maar) 31... dus kan niet echt meepraten over dat oud zijn met je 50ste. Mijn ouders zijn wel allebei begin 50, maar ik vind hun echt nog niet oud hoor. Ik ben het met Magtelt eens dat naarmate je ouder wordt de leeftijd die je oud vindt ook opschuift... "Vroeger" vond ik 50 ook oud... |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat is ook zo je lichaam wordt ouder maar je geest niet vroeger dacht ik waarschijnlijk ook tjonge al 50 dat is oud maar ik moet ook zeggen mijn moeder was al oud bij 40 ik denk toch ook wel dat de tijden veranderen en dat we ons niet meer zomaar in een hokje laten stoppen ik denk dat 50 van nu met uitzonderingen natuurlijk niet de 50 van vroeger is nee meiden ik ben nog helemaal piep van geest en body hi hi laat maar komen die 5 en sara vind ik wel een mooie naam |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, Ik ben volgens mijn kinderen ook al oud(bijna 44). Idd je voelt je de ene dag oud en de andere dag weer splinter jong. Je bent zo oud als je je voelt. EEN HELE FIJNE DAG MORGEN SARAATJE. Groetjes van Jolanda |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach de mensen praten je oud ik ben nu 51 en voel me nog steeds jong hoor dus zal zeggen laat maar praten en doe lekker je ding alvast van harte gefeliciteerd een geniet van je dag morgen...
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou Sara is ook al onderweg naar mij hoor
14 april word ik 50. |
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |